??? fina du???
... mitt ex kallar mig för vännen, fina du osv jag vill att du ska må bra du betyder mkt för mig osv osv
vill veta om jag har en ny kille, är nyfiken. Är han fortf intresserad?!?
... mitt ex kallar mig för vännen, fina du osv jag vill att du ska må bra du betyder mkt för mig osv osv
vill veta om jag har en ny kille, är nyfiken. Är han fortf intresserad?!?
Antagligen fortfarande intresserad,ganska troligt svartsjuk på din nya om det finns nån ny.
tacktack!!! jaaa det tror jag med, men svårt att säga då han inte riktigt visar det.
Känns som saker man kan säga till en "vän" också... eller kanske inte... aldrig har jag sagt till ett ex eller vän att "du betyder mycket för mig"...
Helt klart intresserad låter det som.
vi har ett litet barn så vi är tvungna att ha kontakt i alla fall, men på sistone blev allt lite varmare från hans sida, vet ej om bara i vänskapens syfte el mer. Därför frågade jag... det är jättesvårt att tolka då jag är inblandad... men jag tror oxå han är fortf intresserad men vill inte göra bort sig då vi måste fortsätta ha kontakt
tack för ditt svar Anders : )
Aha.
Du måste nog såra honom och säga att du känner att det det var ett riktigt beslut att gå skillda vägar och att du bara har kontakt med honom för ni har ett barn tillsammans.
men jag kan inte säga nåt då det är osäkert vad han menar!
åh jag är inte så säker på vad jag vill ha!