• Anonym (tindra)

??? fina du???

... mitt ex kallar mig för vännen, fina du osv jag vill att du ska må bra du betyder mkt för mig osv osv
    vill veta om jag har en ny kille, är nyfiken. Är han fortf intresserad?!?

• Svar på tråden ??? fina du???
  • paret
    sissi76 skrev 2013-03-23 12:56:51 följande:
    åh jag är inte så säker på vad jag vill ha!
    Men du är inte trådstartaren?
  • sissi76

ja det är jag, har avslöjat mig: P

• paret

Ok.
    Men varför göra slut innan du vet vad du vill?

• Mannen 58

En av de svåraste sakerna som finns är att älska en annan människa, inte för alla men för många. 
    Älskar man inte sig själv och inte har blivit älskad så är det svårt att älska för någonstans där inne så finns smärtan över att inte ha blivit älskad som barn.

Det gör att många rymmer när de möter äkta kärlek. De står inte ut med den nära värmen utan uppfattar dem som klistrig. Den inre omedvetna smärtan skrämmer och får oss att fly. (Runaway brides)

Hur är ditt förhållande till kärlek?
    Har du blivit älskad som barn?
    Kan du ta emot den här killen/mannens kärlek.
    Det kanske är världens chans att få leva med kärlek.
    Ge honom en chans att komma när dig och öppna dig för honom,  både bildligen och bokstavligen.
    Det kan göra ont att älska men så småningom när du vant dig och vågar älska så vill du inget annat. 

• sissi76

mmm... en låååång historia... det var andra saker som fick vår relationatt ta slut... men jag undrar om han fortf är intresserad

• Mannen 58
    sissi76 skrev 2013-03-23 14:14:45 följande:
    mmm... en låååång historia... det var andra saker som fick vår relationatt ta slut... men jag undrar om han fortf är intresserad
    Vad tror du själv??
  • sissi76

hej Mannen, tack för dina ord!!!! jag tror att mina föräldrar älskade mig men att jag inte kännde så då...
    men att vara älskad av honom vore fantastiskt smickrande... jag vet bara inte om jag skulle våga, om det skulle funka....

• Apocalypso

Varför skulle det betyda mer än att han bryr sig om dig? Jag har ett mkt bra avslut med ex och jag bryr mig om att han mår bra, inte för att jag vill ta upp tråden igen utan för att jag tycker om honom som person. Har ni barn ihop är det väl ännu viktigare att du mår bra så även barnet gör det?

Jag vill verkligen inte ha ngt förhållande med honom, men jag vill se honom lycklig och jag hoppas han är det nu när han gått vidare efter jag dumpade honom. Vi kan säga att vi tycker om varandra fortfarande, men det är då som vänner, inget mer. Skål

Only weak men fear strong women!
  • sissi76

Apocalypso: nej jag vet inte, du kanske har rätt, han kanske bryr sig bara som vän, det var därför jag startade tråden. Jag tycker i så fall skulle han avstå komplimanger "åh vad fin du är" osv för det leder till missförstånd. Jag tror inte en man är så där gulligullig med en tjej han bara ser som vän, men kanske har jag fel!

Svar på tråden ??? fina du???