• Anonym

Jag vill ha tips från tjejer på bondage-ställningar

Jag och min fru har just upptäckt att hon är lite sugen på att bli bunden under sexet. Inget avancerat än men det kanske kommer. Hon vet inte hur hon vill ha det själv men är nyfiken så...
    Jag skulle vilja ha lite tips från tjejer som gillar att bli bundna under sexet.
    Vilken ställning gillar ni bäst?
    Hur vill ni bli bundna?
    Hur ska killen smeka och stimulera?

• Svar på tråden Jag vill ha tips från tjejer på bondage-ställningar
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-23 09:54:52 följande:
    Jag och min fru har just upptäckt att hon är lite sugen på att bli bunden under sexet. Inget avancerat än men det kanske kommer. Hon vet inte hur hon vill ha det själv men är nyfiken så... Jag skulle vilja ha lite tips från tjejer som gillar att bli bundna under sexet. Vilken ställning gillar ni bäst? Hur vill ni bli bundna? Hur ska killen smeka och stimulera?
    Ta bogserlinan och bind henne i sängen eller på släpvagnen.
    Sedan tar du rostborsten och smeker henne mellan benen med, uppskattat.
    Skruvtvingen på bröstvårtorna tills dessa är tunna som frimärken.
    Analen kör du upp ett yxskaft i och en näve konsistensfett.
    Lycka till

• HasseA

Varför ställer du frågan bara till tjejer? Aningen märkligt kan jag tycka. Så jag får väl låta bli att svara.

Men vill du/ni ha några tips, så finns det rätt många inlägg om hur jag bundit min Anna och gjort grejer med henne på olika sätt på min/vår blogg, välj kategori "Bondage"

• Anonym (Ts)

Jo för jag tänkte att annars får man nog en massa svar som det första här ovanför. ...Men vad hjälpte det??

• Anonym (bunden)

Nu har vi iofs ganska tuffa tag i sängkammaren, men några sätt att börja med är väl helt enkelt att låta henne vara bunden i sängen. Bind en arm i vardera sängstolpen, har ni inte sådana så dra ned repet till sängbenet. Gör likadant med benen, En rätt utlämnande ställning om man säger så och sedan kan du leka lite som du vill med henne, hon har ju ingen möjlighet att hindra dig eftersom hon är bunden. Du kan göra det med henne både på magen eller på ryggen.
    Ett annat sätt som jag gillar är när han binder mig liggande på magen tvärs över ett köksbord. Armarna bundna på ena sidan bordet till vardera bordsbenet och fötterna på andra sidan. Lägg en kudde eller dyna över kanten så det inte blir för skavigt, beror ju iofs hur hård du vill vara. Ett alternativ är att istället för att binda fötterna, så binder du henne med ett rep runt magen och sedan fäster det i bordsbenen, så ligger hon där hon ligger. Min kille gillar att ha mig bunden så när han smiskar mig, så att jag kan sparka fritt. Du snackar om bondage, men vet inte om det även inkluderar smisk eller liknande. Den här senare ställningen är i alla fall perfekt om man vill smiska sin kvinna. Den är också perfekt för att ta henne bakifrån, retas med henne med en vibrator, låta henne suga kuk utan att kunna komma undan. Fast så tvingande kanske ni inte vill köra i början.
    Kombinera gärna detta ovan med att ibland variera med att låta henne få ha en gagball i munnen eller en buttplugg i rumpan.  

• HasseA
    Anonym (Ts) skrev 2013-03-24 17:35:42 följande:
    Jo för jag tänkte att annars får man nog en massa svar som det första här ovanför. ...Men vad hjälpte det??
    Ah, sant...

Apropå det inlägget kan jag iaf säga att bogserlina inte är bra, den bränner när den glider över skinnet. Flagglina kör vi med, funkar bra (se avatar).

Skruvtving på bröstvårtorna har vi testat (en liten sort), men det är svårt att få till det så de inte glider loss. VI har andra bättre alternativ, allra bäst funkar nog klädnypor i trä.

Yxskaft ju har vi inte testat, lite tunt tror jag, men inte direkt fel annars kanske. Jag har gjort några dildosar i trä, och målat och lackat, funkar bra.

Konsistensfett, nja, vi kör med Apotekets "Klick".

Rostborste går bort för vår del. I samband med bondage skulle jag hellre rekommendera Clas Olssons dammvippa, se avatar.

/Hasse 
  • Anonym (kvinnna)

Jag gillar att få vristerna ihopbundna , lite i kors. Då kan man spänna benen emot remmen eller slappna av helt i benen och låta dom vila hängande i remmen liksom. Bra variation. Gärna armarna uppbundna i sänggaveln också ovanför huvudet. Men inget smisk eller nåt sånt, bara skönt....

• Anonym (Mes?)
    Anonym (bunden) skrev 2013-03-24 17:58:11 följande:
    Nu har vi iofs ganska tuffa tag i sängkammaren, men några sätt att börja med är väl helt enkelt att låta henne vara bunden i sängen. Bind en arm i vardera sängstolpen, har ni inte sådana så dra ned repet till sängbenet. Gör likadant med benen, En rätt utlämnande ställning om man säger så och sedan kan du leka lite som du vill med henne, hon har ju ingen möjlighet att hindra dig eftersom hon är bunden. Du kan göra det med henne både på magen eller på ryggen.
    Ett annat sätt som jag gillar är när han binder mig liggande på magen tvärs över ett köksbord. Armarna bundna på ena sidan bordet till vardera bordsbenet och fötterna på andra sidan. Lägg en kudde eller dyna över kanten så det inte blir för skavigt, beror ju iofs hur hård du vill vara. Ett alternativ är att istället för att binda fötterna, så binder du henne med ett rep runt magen och sedan fäster det i bordsbenen, så ligger hon där hon ligger. Min kille gillar att ha mig bunden så när han smiskar mig, så att jag kan sparka fritt. Du snackar om bondage, men vet inte om det även inkluderar smisk eller liknande. Den här senare ställningen är i alla fall perfekt om man vill smiska sin kvinna. Den är också perfekt för att ta henne bakifrån, retas med henne med en vibrator, låta henne suga kuk utan att kunna komma undan. Fast så tvingande kanske ni inte vill köra i början.
    Kombinera gärna detta ovan med att ibland variera med att låta henne få ha en gagball i munnen eller en buttplugg i rumpan.  
    Det kan vara bra att ha lite testomgångar då ni bara prövar olika ställningar ur rent fysiskt synvinkel. Vissa kan vara ok en kort stund medan andra är mer bekväma. Det är ju inte kramp i vaden som är upphetsande... För mig så gör det rejält ont i ryggen efter bara ett par minuter när jag ligger platt på rygg med benen sträckta så den första ställningen beskriven ovan ger mig bara panik. 
  • Anonym (bunden)
    Anonym (Mes?) skrev 2013-03-25 23:11:37 följande:
    Det kan vara bra att ha lite testomgångar då ni bara prövar olika ställningar ur rent fysiskt synvinkel. Vissa kan vara ok en kort stund medan andra är mer bekväma. Det är ju inte kramp i vaden som är upphetsande... För mig så gör det rejält ont i ryggen efter bara ett par minuter när jag ligger platt på rygg med benen sträckta så den första ställningen beskriven ovan ger mig bara panik. 
    Det är så väldigt olika vad man vill ha, hur man reagerar och vad man går igång på. Så håller helt med om att man skall testa sig fram. Sedan är det ju olika vad man är ute efter också, om det skall vara en del i sexet, en ren dominanslek eller vad. Så tycker inte du skall ha eftertiteln Mes, för det handlar inte om det. Grejen är ju inte att vara värst utan att få vad man vill ha. Jag vill ha betydligt hårdare tag än vad du verkar vilja, och jag vill inte ha någonting att säga till om. Skönt eller inte är således oväsentligt i det här fallet för oss (honom). Men det är inget mål för alla, det är så vi vill ha det. Så du är ingen mes, men du tycker inte lika som jag. 
  • Anonym
    HasseA skrev 2013-03-23 14:38:14 följande:
    Varför ställer du frågan bara till tjejer? Aningen märkligt kan jag tycka. Så jag får väl låta bli att svara.

Men vill du/ni ha några tips, så finns det rätt många inlägg om hur jag bundit min Anna och gjort grejer med henne på olika sätt på min/vår blogg, välj kategori "Bondage"

Du har inte lust att lägga ut hela adressen till bloggen då vi som surfar på IPad inte kan gå till sidan via din länk
  • Flirpan

Måste du ragga tips ärdu inte lämplig att hålla på med bondage.

Svar på tråden Jag vill ha tips från tjejer på bondage-ställningar