dreadlocks på små barn ?
dreadlocks på små barn ?
är det ok ?
ja ? nej ?
varför ?
varför inte ?
dreadlocks på små barn ?
är det ok ?
ja ? nej ?
varför ?
varför inte ?
Fast en tre åring kan väll knappast ha dreads, tar ju flera år att få till?
Det är väl en frisyr likväl som någon annan, funkar kanske inte för alla varken praktiskt eller stilmässigt, men det är väl som med vilken frilla som helst gissar jag.
Så varför inte helt enkelt.
Ber om ursäkt till alla som har det, men jag tycker det är hemskt fult och ser bara ovårdat ut
Ännu värre på små barn.
Alla har ju rätt till sin åsikt förstås. Jag tycker ju inte blonda killar ser bra ut, eller kortklippta tjejer. Smaken är som baken. Men att sätta en WT-stämpel på grund av en frisyr är bara fel. Att sätta WT-stämpel på ett barn är ännu värre.
Om hen vill ha det så visst, det går ju bara att klippa av sen.
Om barnet står ut med att det gör lite ont att fixa med dem då och då, så visst. Om han frågar efter det så kan han få det. Tycker det är sött och fint.
Och jag har haft dreads som tovat sig naturligt, och det är en pina att dra och slita i dem så de blir dreads också och inte bara en stor klump av hår. Ajajaj.
Tycker det är fint på både barn och vuxna :) Min snart 6 åriga dotter kanske borde ha det då hennes hårkvalitet är av den sorten som tovar sig otroligt lätt :P
Nej, jag tycker inte att det är en frisyr som passar barn (enligt MIN åsikt).
Likadant tycker jag inte att barn ska ha färgat hår eller punkfrisyr etc. Alla sådana frisyrer bör vara reserverade för vuxna eller tonåringar.