• M C

Bra humor är...

Jag vill prata humor!
    Länka gärna till din favorit.  

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bra humor är...
  • jodå

Finns inget som slår the office.

• M C

Och FTR, jag älskar att någon kryssat i alternativet att de inte vill rösta alls.

• Blitz

Kan inte låta bli att tycka han är lite småsnygg 

Alan Carr gör också rolig stand up.

Britterna gör en "Big fat quiz of the year" varje år som brukar ha med rolig gäster. =) 

• mycketsaft

Magnus är underbar, håller med trycket om att man blir kär.. Och som någon nämnt, Eddie Izzard! Han är ju bara för bra! Annars har jag sån där ful fjanthumor som Simpsons, family guy, futurama, South park, scrubs (gamla), it's always sunny in philadelphia, trailer park boys och reno 911..

• stickkontakt
    M C skrev 2013-03-23 21:26:47 följande:
    Monte Python, det blir faktiskt inte bättre än Life of Brian.

" rel="nofollow" target="_blank">

Eller hur! Den filmen är fullständigt genial. Lika aktuell nu som då, satir på hög nivå. Så intelligent, så genomtänkt och så fantastisk. Jag skrattar mig fördärvad av den. Det är omöjligt att välja en scen, det finns så många som är så bra. Den i länken är grym.
  • M C
    stickkontakt skrev 2013-03-23 22:24:36 följande:
    Eller hur! Den filmen är fullständigt genial. Lika aktuell nu som då, satir på hög nivå. Så intelligent, så genomtänkt och så fantastisk. Jag skrattar mig fördärvad av den. Det är omöjligt att välja en scen, det finns så många som är så bra. Den i länken är grym.
    Well, A LOT.

*dör*
  • M C
    Blitz skrev 2013-03-23 22:00:40 följande:
    Kan inte låta bli att tycka han är lite småsnygg 

Alan Carr gör också rolig stand up.

Britterna gör en "Big fat quiz of the year" varje år som brukar ha med rolig gäster. =) 
    Nej för fan. Gillar inte alls det där.
    Jag vill ha "höjer ögonbrynen och förväntar sig att du har läst samma böcker".  
  • Blitz
    M C skrev 2013-03-23 22:38:27 följande:
    Nej för fan. Gillar inte alls det där.
    Jag vill ha "höjer ögonbrynen och förväntar sig att du har läst samma böcker".  
    Ja man kan inte gilla allt, som plåster på såren kan du hämta ett shrubbery åt mig så blir jag lite glad igen Drömmer
  • M C
    Blitz skrev 2013-03-23 22:40:36 följande:
    Ja man kan inte gilla allt, som plåster på såren kan du hämta ett shrubbery åt mig så blir jag lite glad igen Drömmer

Ni!
Svar på tråden Bra humor är...