Ni som tar Voxra! Se hit!
Sen en vecka sen har jag börjat med Voxra (mot depression) och blivit väldigt aggresiv. Det bara kommer från ingenstans. Har hänt jättemycket som jag ångrar och förstår inte varför det händer! Ser bara svart.
Började bråka med en kille på bussen för han lyfte en av mina stora påsar (hade storhandlat o kunde ej ha den på knäna för de var för tunga o stora) och så gav han mig påsen o satte sig brevid mig. Utan att ens säga nåt eller tillåtelse att ens röra min påse. Blev så förbannad!
Jag hade gjort Chili con carne med mycket sås, och så la jag tallriken snabbt på sängen för dammsuga snabbt golvet så hoppade hunden på sängen o fick sånt flipp (då han springer som en galning i hela lägenheten o välter allt) och han har ALDRIG hoppat på sängen för det har jag förbjudit och väldigt tydligt. Nu hoppade han där och hela tallriken flög på halva sängen, dator o golvet. Så halva sängen är täckt i sås, min dator som inte funkar längre pga det och på golvet. Jag såg bara svart och jagade hunden tills jag fick tag i den och slog den, och tog stryptag samtidigt som jag skrek. och det var en liten stund jag hållde på.
Efteråt fattade jag inte vad som hände. har ALDRIG gjort så i mitt liv. Kommer det gå över?
Mår väldigt dåligt efter mitt utbrott mot min hund, jag minns bara vissa delar nu och såg mest svart. Fyfan känner mig som en riktig häxa.