• Anonym (kåt kvinna)

Vad tänder ni kvinnor på när ni är ensamma?

Jag undrar vad ni tänder på när ni är ensamma. Jag brukar bara vara sugen att ta på mig själv. Visst fantiserar jag ibland om män jag tycker om ,men mestadels räcker tanken på att smeka mig själv. Blir inte kåt av bilder eller porr. Tänder på att vara nära en man, men aldrig bara av det visuella. Ibland när jag inte är kåt brukar jag ändå smeka mig försiktigt tills jag blir kåt. När jag är själv tar jag alltså inte till något annat än mig själv för att njuta. Vad gör ni andra kvinnor ?...(män får också svara)

• Svar på tråden Vad tänder ni kvinnor på när ni är ensamma?
  • Anonym (kåt kvinna)
    Anonym (kvinna30) skrev 2013-03-23 23:38:22 följande:
    Porr.

Vad i porret är det som du tänder på?
  • Anonym (kåt kvinna)
    Anonym (kvinna30) skrev 2013-03-23 23:38:22 följande:
    Porr.

kollar du på porr för att bli kåt eller för att du är kåt?
  • Anonym (kvinna30)
    Anonym (kåt kvinna) skrev 2013-03-23 23:39:55 följande:

Vad i porret är det som du tänder på?

Vackra sexiga kroppar. Både tjejer och killar. Att se "det sköna" så att säga. Jag kan vara kåt från början och då sätta på porr eller som du med att börja se på porr för att sedan bli kåt. Jag är nog rätt så visuell av mig jämfört med andra kvinnor tror jag iaf. Eftersom jag kan gå igång på ett par härliga bröst/rumpa fast jag är straight.
  • Anonym (kåt kvinna)

Fastän jag är hetrosexuell tittar jag mer på kvinnors kroppar. Men jag blir inte kåt av det. Tänder mest på när en man tar på mig...är jag själv tar jag på mig skälv

• Anonym (kåt kvinna)

Fastän jag är hetrosexuell tittar jag mer på kvinnors kroppar. Men jag blir inte kåt av det. Tänder mest på när en man tar på mig...är jag själv tar jag på mig skälv

• celine71

Jag brukar inte titta på bilder av okända män. Även om de är vackra blir jag inte kåt. Om jag däremot är intresserad av en man tycker jag om att se hans kropp

Då blir jag kåt...men inte så där kändisar eller fotomodeller. (anonyma män). Jag är nog lite som TS...lusten bara dyker upp...men ibland triggar jag mig genom att läsa eller skriva om sex...

• Anonym (kvinna)

Jag tänder på andras upphetsning, så kan antingen se på porr med upphetsade personer (aldrig heteroporr utan gay, lesbiskt eller en kille eller tjej) eller så fantiserar jag om någon attraktiv person som är upphetsad.

• Anonym (kåt kvinna)
    celine71 skrev 2013-03-23 23:54:23 följande:
    Jag brukar inte titta på bilder av okända män. Även om de är vackra blir jag inte kåt. Om jag däremot är intresserad av en man tycker jag om att se hans kropp

Då blir jag kåt...men inte så där kändisar eller fotomodeller. (anonyma män). Jag är nog lite som TS...lusten bara dyker upp...men ibland triggar jag mig genom att läsa eller skriva om sex...

Vad läser du? .Böcker eller på nätet? . Vad skriver du om sex ?
  • Anonym (Tjej 20 år)

Jag tittar på porr, tänder på när själva penetrationen och det får gärna vara två killar och en tjej ;)

• celine71
    Anonym (kåt kvinna) skrev 2013-03-24 08:18:53 följande:
    Vad läser du? .Böcker eller på nätet? . Vad skriver du om sex ?

Jag kan tex läsa på nätet om (okända)människor som berättar om sin lust och sexuella händelser. Noveller eller sextips. Om jag är kär i eller intresserad av någon man, vill jag läsa vad han tänker och känner. Vill läsa om hans kåthet. Jag blir också kåt av att skriva själv om min lust, kåthet och längtan. Ibland med bilder som komplement, men orden är nog det viktigaste. Skulle säkert tända på en bok också, men det har jag sällan läst..
Svar på tråden Vad tänder ni kvinnor på när ni är ensamma?