Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

Thaimassage med "happy ending"

Någon som har blivit erbjuden. Eller kanske t.o.m. beställt det på egen begäran. Ni kan ju vara anonyma så ni riskerar ju inte att åka fast direkt.

• Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (ooops) skrev 2013-03-24 08:40:14 följande:
    Jag skulle överraska min sambo som är hårt arbetande med en thaimassage.... gick ner till ett lokalt litet ställe jag gått förbi många ggr... och bokade en tid åt honom. 

Han vart glad, gick dit... och kom hem gapflabbandes!

Han berättade att när han kommit in så hade dom sagt "very nice wife"... och han hade nickat lite undrande. Hon hade masserat benen och först råkat slinka in under kalsongen... men sen hade hon råkat göra det lite väl många ggr... och mycket... han hade börjat skratta... hon hade då hyschat honom. och frågade på knagglig svenska... "ingen ding ding?" och och gjort en uppåtrörelse med fingret. Då hade han klappat ihop helt av skratt.

Vart ingen "happy ending"... men det var inte heller den massage jag hade tänkt bjuda min sambo på. SÅ "nice wife" är jag inte... :D 
    Hehe, nä jag förstår det. Det är ju otrohet och inte desto mindre ett brott eftersom man köper en sexuel tjänst
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (ooops) skrev 2013-03-24 08:50:10 följande:
    Vet inte om det kan klassas som otrohet när det var JAG som köpte det åt honom... och jag ser det inte heller som ett brott av mig... för jag förstod ju inte bättre. Var inte direkt dyrt så att man hade kunnat gissa att de skulle vara nåt "extra". 400kr betalade jag... inte ett orimligt pris för en normal massage. 
    Det jag menar är att om han hade tackat ja så hade det väl ändå varit otrohet. Sen får man ju inte köpa sex i Sverige. Betala för att bli avrunkad är ju ändå att söpa sex enligt mig
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (ooops) skrev 2013-03-24 09:01:25 följande:
    Det var ju jag som satte honom i den situationen... skulle känt mig medskyldig om nåt hade hänt. Hade inte kunnat lasta honom för det... han är snäll som få och oskyldig som ett barn. 

Men jag köpte ju en massage... framgick ingenstans att det skulle vara något annat... ha ha!  

Aja, kul situation iaf
  • Anonym (Undrar)
    shalse skrev 2013-03-24 10:34:30 följande:
    Tror nog att kvinnorna runkar av dessa stolpskott och funderar ut vad de ska laga för middag till barnen när de kommer hem. Men det vill inte dessa lönnfeta hybrisstinna neandertalare fatta..
    Är det synd om Thaitjejerna?
  • Anonym (Undrar)
    shalse skrev 2013-03-24 12:21:41 följande:
    Synd och synd, de kommer från fattiga länder och måste väl tjäna pengar. Men på ett sätt ja, tror ingen kvinna ligger och drömmer om att de vill bli avrunkare när de växer upp. Tror du det eller?
    Nej jag tror säkert att det finns många thaiflickor som hellre skulle vilja gifta sig med en rik svensk man som försörjer dem. Sen finns det säkert thaitjejer som vill gå till jobbet och göra det dom ska nämligen vanlig massage men om inte det räcker till hyran så bör de kanske studera eller säka ett annat jobb. Det är väl ingen som tvingar dem att ta p kuken?
  • Anonym (Undrar)
    shalse skrev 2013-03-24 12:39:28 följande:
    Visserligen inte, såna jobb tar hårt på kroppen. Dock är det inte själsligt dödande..
    Jag jobbade som truckförare på lager under somrarna. Ett jobbigt, tungt och monotont jobb. Nej tack. Tycker också synd om de utländska män och kvinnor som måste städa i tunnelbanorna. Man kan inte ha mycket att se fram emot i livet då.
  • Anonym (Undrar)
    shalse skrev 2013-03-24 13:17:15 följande:
    Nej kanske inte, men sedan när har era frisörer och tandläkare gått ner och slätat över er för en 250-300 spänn? Blir så dumma jämförelser och är vi så skadade i huvudet idag så vi likställer en klippning med en avrunkning? Tycker det blir löjligt när det säkert sitter en massa karlar här och ska prata om den lyckliga horan, mer intressant om tjejerna på thaimassagerna gav sig in i debatten istället.
    Vad är det du tycker är förkastligt?

1) att männen betalar och njuter av det och att thaitjejen egentligen inte vill men måste för att betala hyran?
    2) Att männen borde tänka, "Hm det vore skönt men hon tycker säkert inte om att runka av mig så därför borde jag ge henne 1000 kr som skadestånd när hon runkar av mig"   
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (ja) skrev 2013-03-24 16:05:52 följande:
    Uppenbarligen ville hon att jag skulle betala för en avslutande extramassage med tanke på hur hon gick in för att få mig uppeggad under den första delen av massagepasset. Hon lyckades absolut med det för annars hade jag knappast nappat på hennes erbjudande.
    Naturligtvis förstår jag att det är pengar som är drivkraften för extratjänsten och inte för att jag är så jäkla sexig. Om man bortser från ålderdomliga föreställningar och kristna värderingar utan betraktar händelsen ur ett strikt affärsmässigt perspektiv så kan man fundera på vad som är attraktivast för massösen. 400:- för 60 minuters hårt ryggknådande eller 250:- (normalt 500 för 25s mjukt snoppmasserande. 

Tog det bara 25 sekunder för dig att spruta? Hon måste vart jävligt duktig:)
Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"