• Anonym

Thaimassage med "happy ending"

Anonym (Undrar) skrev 2013-03-24 08:55:39 följande:
    Det jag menar är att om han hade tackat ja så hade det väl ändå varit otrohet. Sen får man ju inte köpa sex i Sverige. Betala för att bli avrunkad är ju ändå att söpa sex enligt mig
    Det är väl bara massage? Är det skillnad på vilken kroppsdel som masseras?
    Och om lagen säger det så varför bry sig om det i detta fall?  De som bestämmer och stiftar lagarna knulla horor och unga hejvilt. Tro inget annat!
  • Anonym

Hände min kompis man. Han skulle på Thai massage, då " råkade" tjejen röra han i skrevet två ggr, och sen fråga om han var gift. Han tyckte det var obehagligt och kommer inte gå dit igen.

• Anonym

Men gud va löjligt resonemang " shalse" det är ju alltsom oftast tjejerna som bjuder in till nåt mer för dem vill tjäna lite extra. Vem fan e du att döma? alltid är det männen som är bovarna, när folk ska lägga fram sina obegripliga tolkningar sååå tröttsamt.

• Anonym
    Anton Chigurh skrev 2013-03-24 13:05:51 följande:
    Det där var inget vidare snällt, Queenie, det var en ren affärsuppgörelse mellan herren i inlägget och massörskan, finns ingen anledning till att ge dylika otrevliga tillmälen till folk du de fakto inte känner. 

Jag tycker en ursäkt från dig vore på sin plats här, Queenie, du har burit dig synnerligen olämpligt och förbannat otrevligt åt.... 
    Men vad har du med det att göra. Sköt dina egna grejer och var inte polis här!
  • Anonym
    shalse skrev 2013-03-24 17:34:37 följande:
    Är det så? Skönt att höra att det finns fler som en själv, känns inte alltid som det här.
    Det är väl bättre med en Happy Beginning så man är avslappnad när massagen börjar..
    Då finns ju även lite naturlig massagecreme att tillgå..

• Anonym
    shalse skrev 2013-03-24 17:44:26 följande:
    Tack för informationen, antecknar. Tur för dig att jag redan ätit min middag och inte är alldeles för äckelmagad...
    Helt naturliga grejer ju. Går tom att äta. Så bra är denna creme
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2013-03-26 10:23:17 följande:

Eftersom han skriver "desperata försök att rättfärdiga sexköp" så tror jag han är kritisk till prostitution och sexköp helt enkelt. Precis som du och jag är. Alexander Bard gillar jag normalt sett men han tycker ju att prostitution ska vara lagligt.
    Varför ska det inte vara lagligt? 
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2013-03-26 10:53:25 följande:

För att många prostituerade far illa. Det är vad jag tycker. Jag gräver inte djupare helt enkelt. Men du får gärna tycka annorlunda
    Hur vet du det? 
    Ska vi förbjuda alkohol med? Folk far ju illa av det med.  
Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"