Inlägg från: Anonym (filosofiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (filosofiskt)

Thaimassage med "happy ending"

Har köpt massage på en strand med fd. frun liggandes intill Mycket duktig massör , kvinnlig sådan. Skulle nog aldrig få för mig att köpa varken samlag eller en runk men så tillhör jag den delen av mänskligheten som inte har svårt att ta kontakt eller gå in i en relation med kvinnor. Jag är inte för prostitution och skulle naturligtvis aldrig ha velat att mina fullvuxna utbildade och yrkesverksamma döttrar skulle ägna sig åt detta. Det finns så klart både män som är i en relation och väldigt ensamma män som köper sex. Ensamma kvinnor som inte lyckas skapa en relation med en man vad gör de???? Jo de har sex med en gift man. De köper inte sex alls i samma grad som män. Endel far förstås till Gambia och köper en pojke en vecka men betydligt fler tar en gift man. Sex är en oerkörd stark drift och på något sätt försöker vi klara av den. Men att som shalse gör kalla alla för " svin " tycker jag är att ta i. I den bästa av världar så har alla sex i en vacker relation , ingen är ful motbjudande eller gammal, ingen blir nobbad eller bortstött eller skrattad åt eller glodd på för man är så avvikande ,menså ser världen ut. Därför förekommer som shalse säger " svin". Ja stackars ni inte bara att ni inte lyckas få en bra barndom så att ni lättare klarar av en riktig relation , ni är fula dessutom och till på köpet "svin".

Svar på tråden Thaimassage med "happy ending"