December bebis 2013
Roligt o följa er :) Är själv i vecka 26 bara :(
Hoppas på bebis misskaos
Roligt o följa er :) Är själv i vecka 26 bara :(
Hoppas på bebis misskaos
Bor du i Göteborg? Hur länge får man gå över innan man sätts igång?
Oj vad långt man får gå. Tycker jag inte alls om. Hoppas det går igång ikväll för dig
Jo det är vanligt. Men jag är skraj för det. Är det östra du ska sättas igång?
jag förstår, men längtar o hoppas o så händer det inte ett skit. Tålamod är inte det bästa jag vet Så jag beundrar dig. Men nu har du ett datum iaf det känns väl liiiiiite bättre iaf eller?.
Jo det är vanligt. Men jag är skraj för det. Är det östra du ska sättas igång?
jag förstår, men längtar o hoppas o så händer det inte ett skit. Tålamod är inte det bästa jag vet Så jag beundrar dig. Men nu har du ett datum iaf det känns väl liiiiiite bättre iaf eller?.
Joo absolut. Men 3 veckor är lite för mycket tycker jag. Jag är rädd för det tyvärr. Det enda jag är rädd för. Så jag kommer göra allt som står i min makt för o inte behöva det.
Om du föder på söndag så tror jag att du är hemma till tisdag. Men skulle det inte bli så , så tänk att julen bli lite nytt o mysigt o storebror kommer o hälsar på o att får ett syskon till julklapp . Sen när ni kommer hem så firar ni ert egna lilla jul. Kan vara rött mysigt o va på bb under jul. Min vän fick det o de hade jätte mysigt. HOppas du blir lite mer positiv till det hela. Men i get it, det pain när det blir utdraget till jul . Ja du har något o minnas o vet nästan vad som förväntas, kan tänka mig att man börjar bli nojig då. Jag vette faaan vad som väntar mig, det jag har sagt är att jag ska ha dancehall o jamaican reggae på o dansa under värkarna, med lustgas så jag kan bli lite lullig till. Haha vi får se om det bara är snack nu., eftersom jag inte vet vad som väntas:)
Grattis. Äntligen. Vad kul.
va? Sa dom att det var en pojke på ultraljudet?
Vad häftigt haha. ÅÅh så mysigt :)