• Sunnza

December bebis 2013

MissKaos skrev 2013-12-19 13:44:58 följande:
    Ringer till sjukhuset, ber att få info ang igångsätt. När ska man komma etc. Kl 8. Fast är det högt tryck så väntar dom till kl 12. Jaha.. Kul. Och går det få be om vilket sjukhus? Nej. Beror på. Ringer ni på lördag eller fredag? Den som lovade dig att ringa får ju göra det? Vad i h-te min BM har skickat en remiss om igångsättning, ska HON ringa från MVC då?? Sen frågar jag om det finns ngn chans att få en ny hinnevepning, med hopp om att det drar igång det. Ring Antenanthal. Ok, ringer dit (får ett nummer som går till fel ställe hamnar i en op sal)
    Ringer upp via vxl. Sekr säger till mig att hno kan ju inte boka ngt sådant. Nej, det fattar ju jag med. HOn vill jag ska ringa till förlossningen. Som sa till mig ringa till Anthenantal. Tillsist läggger hon en lapp till ngn BM som väl säger ett surt NEJ då om dom nu ringer.

Fan, orkar verkligen inte.. Vad är detta?  och VARFÖR detta GÅR ju planera, men nej. INte en enda jävla minut tidigare lixom.. Varför vill dom ha en på BB över jul i onödan?

vilken veckan är du i nu? 

kram

• Sunnza
    Lina1990 skrev 2013-12-21 14:34:01 följande:
    Felinne: det är ibland väldigt svullet och ömt för mig där nere. Känns som man fått en redig spark mellan bena är nog blodvolymen i kroppen och trycket från barnet. Har tyvärr fått hemorrojder med och det beror ju på blodmängden i kroppen.

jag känner också jätte öm och svullet nere, ont värre på blygbenet :/ 

fyfan jobbigt att får hemorrojder :/ 

• Sunnza
    Lina1990 skrev 2013-12-21 16:16:30 följande:
    Sunnza: ja de va skit, men läste att ca 80% får det under graviditeten eller förlossningen så man är ju inte ensam iaf. De gör inte ont eller så, hoppas de inte blir värre under fl bara :)
    ja jag fick det också när jag var i 5 månad gravid, men det tog bara 4dagar sen över.. det är jättejobbigt och ont, svider :/ ... hoppas att det går över snart hos dig ;) 
  • Sunnza
    Lina1990 skrev 2013-12-21 17:02:21 följande:
    Försvinner nog rätt snabbt efter förlossningen
    de bra ;) när är din bf?
  • Sunnza
    tåg skrev 2013-12-21 23:34:51 följande:
    Här går vattnet nu! jippi! just när man skulle sova. men nu är man ju rätt pigg igen kan man säga (: spännande nu!
    spännade !!! härligt !!! lyckan till :D 
  • Sunnza
    tåg skrev 2013-12-21 23:34:51 följande:
    Här går vattnet nu! jippi! just när man skulle sova. men nu är man ju rätt pigg igen kan man säga (: spännande nu!
    vilken veckan är du i ? :) 
  • Sunnza
    tåg skrev 2013-12-21 23:44:37 följande:

bf +9, snart 10
    aww vad spännade, tappade du mycket vatten eller hur gick deT? =) det e mitt tredje men förra bådar gick aldrig vatten
  • Sunnza
    Elalela skrev 2013-12-21 23:52:40 följande:
    Hej! jag är inne här och läser varje dag men har inte skrivit själv tidigare.
    Bf idag. Andra barnet
    Tror mitt kan vara på G nu.. Har haft några kraftiga värkar nu med ca 12-15 min emellan. Tänkte bäst att jag går och lägger mig och vilar lite om det kör igång på riktigt.
    Sammandragningar har jag haft sen v 20. Förvärkar i ett par veckor. Men nu känns det fasen som det är på riktigt!! Hoppas att det inte avtar!!!!!!
    lyckan till ;) 
  • Sunnza
    Elalela skrev 2013-12-22 08:36:51 följande:
    Värkarna avtog vid fyra tiden. Gick och la mig igen och har inte känt något sedan dess. Fan vad lurad jag blev!!
    :/ jobbigt ! 
  • Sunnza
    MissKaos skrev 2013-12-22 12:43:47 följande:
    Elsa på fl ngra timmar gamml
    aww sötis ! grattis 
Svar på tråden December bebis 2013