December bebis 2013
MissKaos skrev 2013-12-19 13:44:58 följande:
Ringer till sjukhuset, ber att få info ang igångsätt. När ska man komma etc. Kl 8. Fast är det högt tryck så väntar dom till kl 12. Jaha.. Kul. Och går det få be om vilket sjukhus? Nej. Beror på. Ringer ni på lördag eller fredag? Den som lovade dig att ringa får ju göra det? Vad i h-te min BM har skickat en remiss om igångsättning, ska HON ringa från MVC då?? Sen frågar jag om det finns ngn chans att få en ny hinnevepning, med hopp om att det drar igång det. Ring Antenanthal. Ok, ringer dit (får ett nummer som går till fel ställe hamnar i en op sal)Ringer upp via vxl. Sekr säger till mig att hno kan ju inte boka ngt sådant. Nej, det fattar ju jag med. HOn vill jag ska ringa till förlossningen. Som sa till mig ringa till Anthenantal. Tillsist läggger hon en lapp till ngn BM som väl säger ett surt NEJ då om dom nu ringer.
Fan, orkar verkligen inte.. Vad är detta? och VARFÖR detta GÅR ju planera, men nej. INte en enda jävla minut tidigare lixom.. Varför vill dom ha en på BB över jul i onödan?
vilken veckan är du i nu?
kram