Min sambo tänder inte på mig längre, vad göra?
Hej, jag har varit tillsammans med min pojkvän i snart 4 år, vi har bott tillsammans i 3 år. Han tänder inte på mig längre. Jag frågar vad jag kan göra för att ändra situationen men han svarar att han inte vet. Det verkar iaf inte hjälpa att vi går ut tillsammans och jag klär upp mig, eller att jag ger förslag på vad jag skulle vilja göra sexuellt.
Jag börjar ge upp hoppet. Han verkar inte ens mån om att försöka lösa problemet (om det nu är möjligt). Känns så sorgligt att det ska ta slut nu. Vi har inte barn tillsammans, vi är båda 26 år, jag är inte överviktig, han har tänt på mig förut och vi har haft ett fungerande sexliv.
Jag behöver känna mig åtrådd i en relation, men han verkar inte kunna tillgodose det behovet längre. Egentligen borde jag kanske släppa taget, det finns säkert någon annan som kan åtrå mig på det sätt jag vill. Vill inte vara i en kompisrelation men det känns som ett otroligt stort steg att avsluta relationen på grund av detta. Vet inte om jag skulle klara mig utan honom, jag älskar honom och vi har det bra tillsammans på andra plan (kompisplan).
Någon som har varit i samma sits eller har hjälpande kommentarer?