• Anonym

Min sambo tänder inte på mig längre, vad göra?

Jag känner igen mig. Min man och jag känns mera som kompisar efter 17 år och 3 barn tillsammans.
    Han har aldrig sagt rent ut att han inte tänder på mig, men det känns så. Han tar aldrig initiativ till sex
    längre, känns som han inte ser mig längre. Jag har lite överflödiga kilon kvar efter barn nr.3 och visst
    efter att ha ammat 3 barn är ju inte brösten speciellt snygga längre.
    Sen tjaffsar vi mest men jag tycker som du ska man avsluta en relation pga detta, och vi har dessutom
    3 barn. Hade vi inte haft det hade jag nog gått.

• Anonym

Anti-depp är en stor bov i dramat, min man fick byta piller och först då kom hans lust tillbaka. Han kände sig helt avtrubbad av det han haft i 12 år. Rynkar på näsan Känns inte så kul att vårt sexliv varit riktigt dåligt bara för en medicins skull, jag trodde att det berodde på mig. 
    Men om han inte tänder på dig gör du inte saken bättre genom att tala om det, försöka ändra dig eller sådana saker. Det är bara mer avtändande har jag förstått (min man sa det då) och du känner dig bara nedvärderad. Hur vill du ha det? Vad är viktigt för dig när det gäller sex? Vill han lösa det måste han förstå att problemet ligger hos honom och han måste ta tag i det, det är jobbigt att gå och känna sig oattraktiv, risken finns att även om han börjar tända på dig igen så kommer det här att ligga och gnaga hos dig ändå. Be honom söka hjälp, säg att nu vill du att han tar tag i det här för er skull, du ska inte göra om dig mer för du ser att det har inte fungerat hitintills. 

• Anonym

Han borde prata med sin läkare, kanske behöver han byta anti depressiva.

Svar på tråden Min sambo tänder inte på mig längre, vad göra?