Söker anabola-användare eller anhöriga för intervju!
Hej!
Har du använt Anabola androgena steroider (AAS) eller är anhörig till en AAS-användare? Och har du upplevt psykiska eller sociala bieffekter i samband med (din egen/din partners/ditt barns) AAS-användning (exempelvis under, efter, mellan användning/kurer), så som nedstämdhet, undvikande av sociala sammanhang, ökad ilska, irritation, avundsjuka eller andra konsekvenser som du upplevt som negativa och som du tror haft samband med AAS?
Jag är en 22-årig socionomstudent som ska jag skriva en C-uppsats om AAS och de psykiska och sociala bieffekterna och söker nu såväl nuvarande AAS-användare, fd. användare, föräldrar, partners eller expartners till AAS-användare.
Ser helst att du bor i Dalarna eller Stockholms län, då intervjuerna behöver ske ansikte mot ansikte, men du får gärna höra av dig även om du bor i ett annat län då jag kan tänka mig att resa.
Anonymitet? På grund av etiska skäl så kommer ingen att känna till din identitet förutom jag och i C-uppsatsen så kommer du att avpersonifieras så att ingen läsare kan identifiera dig.
Skulle du kunna tänka dig att ställa upp?
Mejla mig här eller på [email protected] så får du mer intervju- och kontaktinformation/uppgifter
Stort tack på förhand!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-25 18:01
Jag är även intresserad av att komma i kontakt med Dig som använt AAS och som skulle kunna tänka dig att bli intervjuad om anledningen till att Du började med AAS, mejla mig på adressen ovan.
Tack!