• Anonym (japp)

Kan nån förklara...

jag hade samma problem med oregelbunden mens o dåfår man tyvärr ingen bra ägglossning o ibland uteblir den helt.. så jo vissta testa äggstimulerande medel det e bara ett piller om dan... o om din man tycker det e obehagligt att ge sperma på sjukhus så kan han / ni göra det hemma o lämna in den innan en timme....

• Anonym (japp)
    Anonym (vill ha bebis 2) skrev 2013-03-26 19:16:06 följande:
    Okey, jag ska framföra det till honom =) Trodde man var tvungen att göra det på sjukhus!

Hur går det för dig då??

ja som en annan sa här i tråden så ska sperma provet in så snabbt som möjligt o hålla burken varm.. det funkade för oss mannen min  tyckte de va jobbigt på sjukhuset hehe

när det gäller ägglossning om de vill prova ägglossnigs stimulerande medel så e det troligen pergotime de tänker på.. de e 7 eller 5 piller minns inte, som man ska ta på den femte mens dagen  o sen efter mensen tagt slut o man e klar med pergoime kuren då kan man börja med att testa vaje dag med ägglossnings tester.. clearblue e bäst enligt mig...

ja hur det gick för mej.... efter 4 år av försök efter försök så ska min bebis födas om 8 veckor...Glad och då med hjälp av just pergotime 
  • Anonym (japp)
    Anonym (vill ha bebis 2) skrev 2013-03-26 22:43:16 följande:
     Okey =) Grattis va kul att du snart har en bebis =)

Hur länge åt du pregotime?  vad var erat problem som gjorde att det inte gick som ni ville?
    min mens va VÄLDIGT oregelbunden de hoppade över 2 hela år.....  iblan  2 gånger på en månad så väldigt rörigt.... så i mitt fall fick jag äta PROVERA det e tabletter som ordnar mensen först därefter blev det tre kurer pergotime o den sista gjorde susen....

men prata ordentligt med din man  att ni e båda  samma sida för man behöver stödja varandra du blir ett hormon monster  han undrar vart hans fru tog vägen hehe... men det e värt det
  • Anonym (japp)
    Anonym (vill ha bebis 2) skrev 2013-03-26 23:32:06 följande:
     Okey =)  hur gammal är du? om man får fråga ?Skäms

ajdå inte kul om man blir hormon monster...

andra biverkningar?

Jo ska prata med honom...
    JA BLIR 31 I ÅR

NE MEN HORMONERNA E JU OLIKA HOS VARJE KVINNA DE E INTE SÄKERT ATT DU REAGERAR  
Svar på tråden Kan nån förklara...