• bodimit

När fick ni ert plus? Blastocyst

Jag satte in en blastocyst i tisdags och har verkligen inte kunnat vänta med att ta gravtester. Jag började på dag 2 fick neg, sen dag 3 fick neg. i lördags -neg igår -neg men idag Drömmer fick jag ett super duper svag plus. Men jag visade till min man och han såg den också fast att den var super svag. Nu tänker jag att det kanske bara är en sån där test som det är fel på. Men När fick ni ert plus? Och hade ni tjuvtestat lika mycket som jag? Jag har egentligen testdag den 2:a april. Mensen borde egentligen komma på torsdag så vi får väl se. Tror ni att det skulle synas bra om jag tog nytt test om två dagar till?  Är ju beroende av detta eviga testandet Tungan ute

• Svar på tråden När fick ni ert plus? Blastocyst
  • LnH
    bodimit skrev 2013-03-26 12:53:36 följande:
    Jag satte in en blastocyst i tisdags och har verkligen inte kunnat vänta med att ta gravtester. Jag började på dag 2 fick neg, sen dag 3 fick neg. i lördags -neg igår -neg men idag Drömmer fick jag ett super duper svag plus. Men jag visade till min man och han såg den också fast att den var super svag. Nu tänker jag att det kanske bara är en sån där test som det är fel på. Men När fick ni ert plus? Och hade ni tjuvtestat lika mycket som jag? Jag har egentligen testdag den 2:a april. Mensen borde egentligen komma på torsdag så vi får väl se. Tror ni att det skulle synas bra om jag tog nytt test om två dagar till?  Är ju beroende av detta eviga testandet Tungan ute
    har du testat ngt mera?

Hur snabbt tog det innan dina test blev superstarka?
  • bodimit

Ja jag har plussat på riktigt nu! Fortsatte och testade nästan varje dag Skäms. På dag tio efter återförandet så syntes det ett starkt plus!  Sen plussade jag ju på den riktiga testdagen också! Jippie!  

• sneip

Fick ett superstarkt plus idag på rd 18 (testdagen) :) helt chockad :)

• Lindholm01

Jag tjuvtestade första gången på RD 5 och fick svaaagt plus. Nu är jag på RD 8 och strecket har blivit starkare varje dag :):)

Svar på tråden När fick ni ert plus? Blastocyst