• Anonym

tight?

Jag har inget att jämföra med vad det gäller partner, men jag upplever iaf min sambo (jag är kille) som väldigt tajt. Det är inte så att det tar stopp på djupet, utan att det stramar åt runtom även fast hon är våt. Hon påstår i sin tur att jag är den minsta hon haft, så jag har ingen aning om hur hon fixat det förut.

Inget svar på din fråga egentligen, men det är så jag tycker "tajt" är iaf.

• Anonym
    Anonym (anna) skrev 2013-03-26 16:18:30 följande:
    Sorry för att jag är nyfiken nu men enligt din känsla så hade det alltså inte gått om du hade vart större?
    Ingen fara. Nej hon påstod att det gick bra med killarna innan även fast de var större. Det är jag som har svårt att tro hur något skulle kunna få plats där som är större. :)
  • Anonym

Känner man sig inte fylld av en snopp som är runt medel så är man ju lite större i vaginan. Men älskar man tjejen så kvittar de precis som i andra fall. Du är säkert hur skön som helst.

• Anonym
    Anonym (anna) skrev 2013-03-26 17:26:18 följande:
    Skulle vart kille istället, ni kan ju bara snegla i duschen om ni blir osäkra på er storlek;)  lite svårare som tjej ju:P
    Men ja om man tolkar att vara fylld som att vara uttänjd till max så nä det blir jag inte med min kille.

Men är lite nyfiken, kommer ni killar inte "hela vägen in" på era tjejer, om dom är tighta alltså?

Men de är långt ifrån alla som gillar att bli utänjd till max :) och en sådan kuk skulle man inte vilja haGlad
  • Anonym
    Anonym (anna) skrev 2013-03-26 17:26:18 följande:
    Skulle vart kille istället, ni kan ju bara snegla i duschen om ni blir osäkra på er storlek;)  lite svårare som tjej ju:P
    Men ja om man tolkar att vara fylld som att vara uttänjd till max så nä det blir jag inte med min kille.

Men är lite nyfiken, kommer ni killar inte "hela vägen in" på era tjejer, om dom är tighta alltså?

Fast alltså tight och djup är olika saker. Jag kommer nästan alltid hela vägen in, men jag har ett ganska kort vapen så att säga.. haha! Men hon är fortfarande tight. Det är mycket friktion helt enkelt, även om det är vått.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-26 17:33:36 följande:
    Men de är långt ifrån alla som gillar att bli utänjd till max :) och en sådan kuk skulle man inte vilja haGlad
Svar på tråden tight?