Borderline
Anonym (TS) skrev 2013-04-19 14:25:43 följande:
Välkommen in i gänget Många jobbiga diagnoser...hur funkar livet i vardagen med sambo och barn? Själv har jag också man och 3 barn och det funkar hyffsat då barnen är på skola, fritids och dagis mellan 8-16 på dagarna. Klarar inte av någon stress eller krav, då sluter jag mig helt och går in i min bubbla. Skulle gå med ständig ångest om jag hade haft barnen ensam flera timmar per dag, som tur är har jag en aktiv pappa som tar sitt ansvar när det gäller hem och barnen. Utan honom hade jag legat inne på psyk igen. Anonym (TS) skrev 2013-04-19 14:25:43 följande:
Välkommen in i gänget Många jobbiga diagnoser...hur funkar livet i vardagen med sambo och barn? Själv har jag också man och 3 barn och det funkar hyffsat då barnen är på skola, fritids och dagis mellan 8-16 på dagarna. Klarar inte av någon stress eller krav, då sluter jag mig helt och går in i min bubbla. Skulle gå med ständig ångest om jag hade haft barnen ensam flera timmar per dag, som tur är har jag en aktiv pappa som tar sitt ansvar när det gäller hem och barnen. Utan honom hade jag legat inne på psyk igen. Tack! Det är skitsvårt och jag är glad att sambon drar det stora lasset och att jag styr mitt jobb själv. Än så länge lever vi ihop men det känns mer och mer som en tidsfråga.... Jag är livrädd. Och stress och krav renderar antingen utbrott eller in i bubblan. I know The feeling

Kommer ju fan knappt ur sängen på morgonen vissa dagar. Är just nu uppe i en sån period men jag MÅSTE för barnen ska till skola/förskola.