Inlägg från: Anonym (ngt är fel...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ngt är fel...)

Borderline

o hur ser d olika kriterierna ut?! har länge funderat vad det är för fel på mig... har gått hos massa psykfolk o ätit med. men kommer ju ingenvart! står o stampar o mår precis lika som när jag var yngre... känner inte mig själv o lider av extrem beslutsångest i ALLT!! har svårt att leva i längre relationer då jag alltid tröttnar... slutar med att man lämnar o hittar ngn ny direkt... tror att allt är toppen men kommer sen på att man ångrar sig o borde varit kvar med ngn av de andra. Är väldigt ofta deprimerad o orkar då inte med mig själv o inte heller mina stackars barn... känner mig totalt oduglig när det kommer till allt, som ex arbetskamrat,flickvän osv... känner mig aldrig nöjd i tillvaron med ngt! trivs inte med jobb, förhållande, fritid, mammalivet osv.... o så är det alltid! har aldrig känt mig nöjd och tillfreds med ngt... vet liksom inte vad jag söker?! vad som kan få mig lugn?! vet inte vad jag har för fel men ngt är det iaf!! frågan är bara hur man ska få reda på det?! klarar inte att leva ett helt liv såhär.... vill bara få lugn o ro :(  håller verkligen på att gå sönder...

Svar på tråden Borderline