I förhållandet var jag inte kontrollerande och misstänksam till en början.
Men sen i midsomras fick jag höra på festen vi var på, att jag aldrig ska lite på K när han är full. Oooookej tänkte jag.
Sen blev K så full att han däckade i sängen. Jag tog upp hans tel och kollade hans facebookchatter. Han hade 13 st aktuella chatter med olika tjejer, samtidigt som jag var hans allt som han sa.
Chatterna var allt ifrån bilder på hans kuk, till att han vill träffa någon igen för att få kramas. Till hans senaste ex (innan mig) hade han skrivit att hon var så himla snygg, sexig och underbar. Jag fick en chock! Konfronterade honom på morgonen och han hade inte så mycket till svar.
Jag sa att jag aldrig vill se honom mer. Han försökte allt för att få tillbaka mig och det lyckades såklart! Men tilliten kom aldrig tillbaka. Efter detta var jag misstänksam hela tiden. En nära vän till mig gjorde en fakeprofil på facebook och addade K så självklart tog emot denna. Ska tilläggas att han har dryga 400 vänner och lägger till alla som skickar en föfrågan även om han inte känner dessa...
I alla fall, denna fakeprofil på en snygg tjej lockade honom i fällan.
Min kompis P, började chatten. Sen var det igång. Min kille berättade bland annat för P att jag var tråkig i sängen. P frågade om han kunde tänka sig sex lite vid sidan om, och det svarade han ja på och föreslog att de skulle träffas en dag. Här tog chatten slut genom att min kompis, P, talade om vem hon var och att hon skulle visa denna chatten för mig. Bara typ 4 minuter efter ringer min kille och berättar om den här chatten och sa att han skrev så för att han misstänkte att det var en vän till mig som fejkade.
Jaha?? Skriver man inte hellre då att vi är lyckliga tillsammans?
Naturligtvis tror jag inte på detta, utan tror att han gick rakt i fällan.
Jag valde som sagt att göra slut eftersom min tillit inte finns. Men... han var ju min bästa vän. Han skickade typ flera gånger om dagen hur mycket han älskade mig. Fina bilder och sånt som gjorde mig glad. Nu har det tagit slut. Han svarar knappt när jag skickar. Min bästa vän försvinner liksom också. Nu ska han hit idag så vi kan prata lite. Misstänker att även K har Borderline. Eller också är det HAN som har det och jag hans offer. jag ska gå på utredning ang Bipolär nästa vecka. Just nu är jag bara alldeles tom, ensam och övergiven.