Inlägg från: Anonym (gråter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gråter)

Borderline

Ok, hihi. Jag har ingen aning.

• Anonym (gråter)

Det vill jag ABSOLUT! Hur gammal är du och hur gamla är dina barn?

• Anonym (gråter)

Hihi, jag har gjort en egen liten facebooksida med fejknamn nu. Om du addar mig där så får jag ju se ditt namn. Behöver inte ens lägga till dig så är det ju ingen som kan se vem du är.

• Anonym (gråter)

Ok, jag är 37 och mina barn är 6½ och 8½.

• Anonym (gråter)

hihi och det har jag redan talat om. Vad tror du om min fejkprofil? Jag kan inaktivera den direkt efteråt också. Haha, slog mig dock att jag ändå inte har någon egen facebooksida... Sååå vart skulle vi då skriva till varandra? Hahaha, ja det går ju om jag inte inaktiverar denna fejk...

• Anonym (gråter)

låter bra det. Är du ensam med barnen? Jag är ensamstående och barnen träffar sin pappa någon enstaka helg bara...

• Anonym (gråter)

Hur menar du nu? Jag har svarat dig, om det var mig du syftade på?
    Chatt-tråd blev det ju nu eftersom jag och TS var inne här samtidigt. Förstår faktiskt inte problemet här om jag ska vara uppriktig...

• Anonym (gråter)

Men jag SVARADE på Stefans frågor!

• Anonym (gråter)

Hur är det TS, har du fått nåt svar från Admin än?

• Anonym (gråter)

Hihi, ok då får vi hoppas på bättre svar denna gången. Idag har jag varit omgiven av familj och har haft det bra tack. Hur har DU haft det idag?

• Anonym (gråter)

Duvan75@mail.com här är min mailadress som är nyskapad och som jag inte kommer använda sen. Skicka gärna dit!!

Kram.

• Anonym (gråter)

Härligt! Då ska jag starta upp datorn å kolla! :)

• Anonym (gråter)

Då har man träffat en utredande psykolog idag. Fick göra ett datatest med över 500 frågor. Sen fick jag med papper hem att fylla i tills nästa vecka ang Bipolär och Borderline. Skönt att vara igång nu!

• Anonym (gråter)

Då har man träffat en utredande psykolog idag. Fick göra ett datatest med över 500 frågor. Sen fick jag med papper hem att fylla i tills nästa vecka ang Bipolär och Borderline. Skönt att vara igång nu!

• Anonym (gråter)

Jag äter också Voxra och har gjort det i snart ett år. Den ger inte mig några biverkningar, och bara DET är värt lite extra pengar.
    Utredningen går framåt, de har uteslutit Bipolär. Jag har gått igenom en intervju ang Borderline och min slutliga diagnos kommer om ca 3 veckor. Det lutar nog åt att jag lider av Ängslig Depression, som startade när jag var 0-3 år gammal. Jag har också utvecklat ett "flytande ångestsyndrom" som gör att ångesten slår till som en käftsmäll för minsta lilla sak.

Svar på tråden Borderline