Borderline
Fått zoloft och atarax utskrivet idag,hoppas det hjälper lite.
Fått zoloft och atarax utskrivet idag,hoppas det hjälper lite.
Så jävla bra skrivet och gripande
På youtube tipsar de ju om att ha is i handen när ångesten slår till för att just förhindra att tex skära sig.
Fortsätt att kämpa allihopa
Har sen i augusti gjort en förutredning på KS och nu precis när jag skulle få veta när jag kan börja DBT:n får det personal brist och kan inte ha någon i kö......
Då nu ska jag tillbaka till kronan där jag startade allt i augusti...suck
Någon som gått på DBT på kronan i Sundbyberg ?
Någon dom ätit zoloft och har något att berätta om den ?
Snus har du borderline eller är anhörig till någon som har det ??
Nej,jag trodde väl det....
Det är såna som dig som spär på det dåliga man tycker om sig själv när man lever i detta.
Mår du bra av att sitta med pekpinne mot de som antingen har det själv eller de som lever med någon som har det.
Lätt att sitta med pekpinne utan att veta vad det innebär...
Du ställde inga frågor utan bara antog massa saker och läxade upp,bra,känner du dig bättre nu ??!!
Kryp tillbaka under din sten igen!!!
smys var inlägget riktat till
Du ber kuratorn på sjukhuset om hjälp
Ring mobila teamet ( 08-517 750 40 Stockholm ) och tala om detta för dem,så kanske de kan sätta LPT (Lagen om Pykiatrisk Tvångsvård )på henne tills hon mår bättre och inte är en fara för sig själv.
Du kan inte både rädda henne och ta hand om era barn samtidigt. Kräv hjälp NU,nästa vecka kan det vara för sent. Tänker på er
Säg till mobila teamet att du är rädd att hon kommer ta sitt liv och den får de ta hand om det. Hoppas ert 2014 blir bättre â¤ï¸
Tror det är bättre att hon blir inlagd och åker hem på permission och om det blir gör mycket kan hon åka tillbaka och få proffesionell hjälp i sina nerperioder.
Det är det LPT är till för,då blir hon inlagd under tvång för att hon är en fara för sig själv. Pratande dem på mobila teamet om det här. Vissa kommer de hem till ett par ggr om dagen för att kolla läget och så får de möjlighet att hålla koll på hennes mediciner och hur hon mår utav dem.
Säg till dem att hon är utslängd från ert hem för barnens skull och att du är rädd att hon nu kommer försöka ta ditt liv igen när situationen är ännu värre än sist. Annars ringer du polisen och säger det och de kan ta med henne in mot hennes vilja. Hon måste få vård under uppsikt. Du ska inte behöva göra detta mer. Kram
Tala om för psykologen hur barnen reagerar så de kan få prata med någon de med.
Hoppas att hon förstår det en dag inom snar framtid bara
Se till att få ensam vårdnad då så hon inte kan vara med barnen innan/om hon mår bra
Skriv ner det du tycker är viktigt att ta upp så du inte glömmer bort det när ni är där.
Fortsätt kämpa.
Har ni sett den här tråden här på FL........??!!!!
www.familjeliv.se/Forum-4-50/m72435135.html