Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Borderline

Jag finns ju här ooch försöker men hon bara går till någon annan.vill bara hålla om henne men får inte.hon sårar mig bara mer o mer.hon hatar mig inte säger hon men vill inte va med mig för vi bråkade sist.ser på henne att hon inte mår bra.han som hon e me vet inget om henne eller att hon mår som hon gör så frågan e ju vill hon deta eller flyr hon bara för jag svek o sårade henne?

• Anonym (anonym)

Ska jag tror på det hon säger att hon inte vill mer med mig?

Eller är det bara för att fly hon gå till han?

Hon pratar ju med han nu när hon e hemma också.

Hon säger att hon inte hatar mig bara att det inte funkar mellan oss längre ska jag tro på det och backa undan för det sårar ju mig så in i helvete att hon ligger med någon annan.???

Vist hon mår inte bra men det kanke e som hon säger ändå att hon inte vill mer.

den sista tiden har hon ju ljugit för mig och psykologen.

hjälp mig behöver veta va jag ska göra släppa taget o se på när hon faller eller försöka hjälpa henne fast hon ligger med någon annan och sårar mig som fan.

• Anonym (anonym)

Hon säger att hon inte vet om hon har känslor för han.

Men hon säger att det inte kommer bli vi igen då frågade jag varför sa du det i förgår då jag vet inte fick jag till svar då.

Jag vill inte bli mer sårad men jag vet inte om jag våga släppa för då faller hon nog ännu längre ner när allt kommer ifatt henne för känns som detta kommer sitta i ett tag

• Anonym (anonym)

Igår föl hon ihopp igen på kvällen och sa att hon inte mår bra jag höll om henne o tröstade henne länge sen när hon lugnat säg e det samma visa igen vad ska jag tro på o vad ska jag göra???

• Anonym (anonym)

Ny medicin a mot adhd ritalin 80 mg.

Sen går hon på lyrica 300 citalopran 60 o en till anti 20.

Hon skrev igår att hon ville att jag skulle komma tillbaka o verkade som hon fattade va hon gjort. Hon har sakt till han att hon inte vill mer med han också.

Men idag på julafton när hon kom sa hon inget om de och nu på kvällen åkte hon till sin kompis för hon inte ville sova hos min mamma där vi firat jul.

Sa även till henne igår att jag år vidare och att jag sökt kontakt på vårdsentralen för jag behöver få ut allt jag har i mig.

Tycker bara så jävla synd om henne just nu men e som ni säger jag kan inte hjälpa henne om hon inte själv vill.

• Anonym (anonym)

Stängt av sina känslor för mig va länge sen hon gjorde då hon knappt vill att jag ska röra henne.

• Anonym (anonym)

Ja hon firade med oss men sen åkte hon igen. Har forsat vela hit o dit nu senast igår ville hon va ned mig igen men hon ska bara prata mef den andra så han fattar ellrr något. Vet inte dock vad jag vill längre ska gå till en psykolog snart o hoppas dom kan hjälpa mig.

• Anonym (anonym)

Idag har hon pratat med han men hon säger inte va dom sa eller något bara att det räcker att jag vet att dom inte pratar just nu men dom kanske kommer börja prata sen igen tror dock onte ett skit på vad hon säger.

Känns som hon bara leker med mig just nu för hon vet själv att hon har kört allt i borten och har inga pengar eller något.

Hon blir ju bara arg o iriterad när jag frågar va dom pratat om.

• Anonym (anonym)

Hur ska jag liksom kunna lita på att det är som hon säger.

Att det inte e att hon bara leker med mig som jag tror.

• Anonym (anonym)

Ne utan det som hände sist står ju här vi bråkade o sa saker sen stack hon men va ju två veckor sen hon stack

Svar på tråden Borderline