Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Borderline

Det är ju det jag inte vet längre om det är för barnen eller för jag älskar henne eller för jag tycker synd om henne.

Men du har rätt i att hon utnytjar mig känns så men när jag e själv med henne får jag en annan bild av henne så vet inte vs hon står o vet inte heller va jag står vet bara att det hon gjort sårat mig djupt mycket.

Sen att hon mådde så dåligt just nu när allt deta hände annars hade vi lugnat ner oss o skakat av bråket men nu kunde hon inte de.

• Anonym (anonym)

Känns ju som det är jag som mislyckat för hon inte har blivit bättre och för hon föl tillbaka ner så långt igen

• Anonym (anonym)

Hon ska komma hem imon o atanna hemma sägwr hon.men hon har inte pratat med han än och hon säger att dom kanske ska va vänner.

Men så fort jag frågar något blir hon arg så tror hon utnytja mig för hon har inte betalat sin hyra inte elen och hon har inga pengar kvar nu. Och hon har skitit i meddicinen i två veckor och skitit i psykologen och i barnen hon har ringt 2 3 gånger o pratat med dom annars inget.tror inte jag vill mer men e inte så stark just nu o allt bara snörar men ska gå o prata med dom i januari så jag få ut allt.ser ju på henne hur dålig hon mår men för dom kan hon hålla masken men inte för mig

• Anonym (anonym)

Vet inte va jag är rädd för borde be henne dra åt helvete

• Anonym (anonym)

Om jag ställer krav drar hon om jag frågar drar hon hon vill bara fortsätta som om dom här två veckorna aldrig hänt vörutom att hon ska ha kontakt med han verkar som hon vill ha de ifall vi bråkar igen så kan hon fly till han igen hon har inte fattat va hon gjort eller så skiter hon bara i det e hon med mig kommer hon fram o tårarna börjar komma e hon med sin tjej kompis e hon hård och tuff för dom vet inget om henne.

Nu när hon kommer hem kanske hon börjar fatta va hon gjort vill jag tro men frågan e om jag kan hålla masken inför henne för hon har ju inte bara förstört för mig utan för alla under jul.

• Anonym (anonym)

Lika dant om jag är hård och bestämd då drar hon för hon klarar inte av de.

• Anonym (anonym)

Vet att hon behöver kärlek o att någon bryr sig i andra förhållande hon haft har hon alltid varit otrogen men inte mot mig utan bara när jag kastat ut henbe för jag inte orkar me alla anklagelser e det vanligt när man har borderline att man hitta någon anban som kan trösta en o så när den man älskat säger ifrån och kastar ut henne vet ju att hon har berättat för mig innan att hon har förnedrat sig och get sin kropp för att få någon kärlek.

• Anonym (anonym)

Hur ska jag gå vidar hur ska jag få ut henne ur mitt huvud klarar inte av att ta me skit o blir mer sårad vill bara få bort henne

• Anonym (anonym)

Ja det stämmer helt vi har inte heller haft det bra spcielt inte dom 2 senaste åren men idag ljög hon för mig igen va en liten lögn men det handlade om den andra så kunde inte ta det nu e det slut och vet hur dåligt hon mår av detta men jag kan inte mer hon måste själv bli bättre fören jag ens ska få tanken igen för hon har sårat mig och barnen så mycket på doma två veckorna.imonsa hon ya sina sista grejer i från min o barnens lägenhet och flytta till sin som hon inte ens har betalat hyran på o har ingen mat o inga pengar har hon kvar för dom har hon druckit upp doma två veckorn men det är hon som ska visa mig något intr jag henne har alltid störtat henne i allt o skyddat men nu kan jag inte mer hon måste kryppa upp själv och jag ska bli starckare själv också.

• Anonym (anonym)

Men va ju bara ett halv år sen vi fick veta att hon har borderline när dom gjordr utredningen

Svar på tråden Borderline