Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Borderline

Hej igen idag skulle hon hämta sina grejer i min lägenhet men redan på tåget sitter hon och säger att dom e tillsammans hemma börjar hon vända och vill diskutera o jag sägerva ska vi diskutera du ska bara hadina grejer sen gå.jag saknar barnen säger hon då oki säger jag det har du inte visat dom två senaste veckorna. Hon bryter ihop och går skickar ett avskeds sms jag har en extra nyckel så går ner.hon börjar gapa o skrika o kasta saker efter mig.hon ringer den andra killen som hämtar henne o kör henne till hennes kompis där hon tar en ny överdos ringer mig o vill att jag ska komna in till akuten för hon e trygg med mig säger hon. Nu sitter jag här hon har tagit överdos igen och hon säger att hon vill va med mig och älskar mig o frågar va jag vill. Han betyder ingetför mig säger hon ville bara fly. Va skajag säga säger jag fel kommer hon skrivas ut o ta en ny överdos säger jag att jag vill försöka ljuger jag ju jag vill ju att hon ska ta tag i allt o sluta ljuga först då kan vi diskutera hur vi ska göra hon har sårat mig för mycket denna gången för att jag bara ska kunna skaka av mig de som alla andra gånger. Hon vill att vi ska va en lycklig familj med kärlek o skratt men hurska detgå till jag kan inte se det längre o det gör ont i mig för jag vill ju inget hellre än att vi ska va lyckliga innest inne men kan inte se det framför mig längre. O varförska allt hänga på mig hela tiden när jag bad henne komma hem så vi kunde prata gick det inte men nu när hon tryckt i sig massa tabletter ska jag komma då duger jag men när hon levde livet doma två veckorna dög jag inte men nu ska alla tycka synd om henne bara för att hon ligger här men jag då har inte jag rätten att bli älskad att någon ska bry sig om mig när hon gjorde mig illa va var hon då då sket hon i mig så varför ska jag bry mig nu om vad hon vill o att hon vill fixa allt mellan oss vem säger att detta inte händer om en månad igen eller ett år.

orkar jag mer vet inte.

vill jag mer vet inte.

E de värt de.

• Anonym (anonym)

Hur förklarar jag för henne nu när hon tagit övetdosob och ligger på sjukhuset och ber mig komma tillbaka att jag behöver tid tid att hitta mig sjäv tid att bearbeta det som hänt tid att ränsa mitt eget huvud

• Anonym (anonym)

Hur förklarar jag för henne nu när hon tagit övetdosob och ligger på sjukhuset och ber mig komma tillbaka att jag behöver tid tid att hitta mig sjäv tid att bearbeta det som hänt tid att ränsa mitt eget huvud

• Anonym (anonym)

Har bet om hjälp o kommer nog få det nästs vecka. Men tror det är försent allt hon sa igår och idag på sjukhuset verkar vara bortta nu hon kom hem o nästan på en gång sa hob att hon ska fira nyår hos sin tjej kompis hon är nog borta redan tror faktiskt att hon lyckas nästa gång. Själv vill jag inte såra henne mer men kan inget göra för henne för hon har intr kommit ur de än. O hon tror att hon kan ställa krav på mig o skit. Vet att hon mår dåligt men e ledsen och det är med tårar jag skriver detta men jag kan inte störta henne längre litar inte en på vad hon säger o tror inte på henne för fem öre e ledsen men det går inte mer.

• Anonym (anonym)

Ne det ärr de inte allting kretsar bara runt henne och hur hon mår. Tror hon gjorde de för att hon insåg att allt gåt åt helvete just nu o kom inte på något annat hon sa så mycket igår på sjukhuset men sen va allt som borta igen. E aldrig någon som frågar hur jag mår vist min familj e ju där men dom säger typ att jag ska lämba jhenne o sånt för det varit för mycket.

• Anonym (anonym)

Hej vi tjafsade idag igen inte ovanligt men när jah säger till henne att det är bara att gå lugna hon ner sig och snabbt byter ton lägge och började istället prata om hur vi ska klara oss igenom deta med hjälp av psykolog och även att hon ska sova hos sin kompis efter som hon känner att det blir liv när vi e ihop hela dagarna sen när vi pratat igenom allt o kommit igång ska hon komma hem helt hon e ju här hela dagarna och ibland sover här men när det blir förmycket ska hon sova hos sin tjej kompis.

Låter de rimligt eller e det något lurt me de undrar jag?

Hon vill ju att det ska funka nu och det verkar som hon menar de men e ändå osäker då jag har någon konstig känsla i mig som säger att det är något lurt.

• Anonym (anonym)

Hon vägrar ju att lägga in sig

• Anonym (anonym)

Grejen e den att gör jag de kommer hon hata mig. Och jag har liksom ingen ork kvar att göra massa saker för att hon ska må bättre e hennes val om hon vill bli bättre hon slutar inte ljuga för mig så då känner jag att jag inte behöver ställa upp på henne heler

• Anonym (anonym)

Hon vill inte ens prata med mig om hur hon mår då hon tycker jag vänder de mot henne. Hon ska ringa när dom öppnar o ta en tid till oss hon skuter allt framåt. Sen har hon börjat prata med sin kompis mamma om sina problem o allt. Hon fattar liksom inte att hon har gjort fel. E ledsen men hennes liv e hennes liv vill hon skada sig så får hon de jag har försökt så länge nu att allt e slut ni får hata mig om ni vill men har inget kvar att kämpa för när hon beter sig så här o tackar nej till all hjälp

• Anonym (anonym)

Försökte nu när hon tog överdosen och psykläkarn kom o pratade med henne och jag berättade allt men ändå la dom inte in henne. Hon har inte varit hemma en hel dag på tre veckor nu och jag har försökt med allt nu kan jag inte göra mer efter som dom inte la in henne nu när dom ändå viste allt.

Svar på tråden Borderline