Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Borderline

Nu på morgonen kom hon hem o duchade o åt lite sen gick hon. Hon nämde att hon känner att våran äldsta dotter drar sig undan henne men hon bryr sig inte sa hon. Få se om hon kommer igen senare. Tycker man borde få en vekaklocka när ens barn drar sig undan men tydligen inte.

• Anonym (anonym)

Ja tänkte de men e så synd att hon inte inser va hon gör.

• Anonym (anonym)

Helt ärligt så tror jag inte hon kommer förstå det för hon skiter i allt o kan inte ens svara när man ringer henne. Sen märker jag på henne att hon vill inte ha det här med barn o allt hon vill bara va själv o inte ha något ansvar o kunna göra va hon vill när hon vill.

• Anonym (anonym)

Nu kom hon hem en sväng o börjadr på en gång nu ska vi flytta ner hennes grejer imorgon till hennes lägenhet o vi ska leva särbomen et kommer intr funka efter som hon gör va hon vill o skiter i barnen och sen litar jag inte på att hon inte bjuder dit massa killar. Känns som hon bara vill jär ifrån o börja om för det inte va som hon tänkte sig mrd barn o familj.

• Anonym (anonym)

Stör mig på att hon tror att hon kan komma med krav när det är hon som gjort fel o skiter i allt hon vet ju själv att jag har barnen för hon inte klarar av dom så då kan hon göra som hon vill för jag tar ju hand om allt åt henne psyket va jag dom fick ringa barnen får jag ta själv för hon inte mår bra men det har hon ju aldrig gjort.tror hon vill leva livet bara nu

• Anonym (anonym)

Som sakt hon säger att hon vill försöka fixa deta men vill va särbo men samtideigt så skriver hon att jag släppte henne när hon måde som dåligast och att hon inte älskar mig och har inga känslor kvar för mig.

Men när hon låg inne bönade hon och bad att jag skulle låte henne komma hem va ska jag tro på vad ska jag göra hut ska jag hantera det.

Hon tror inte psykologen kan hjälpa oss men hon gör ju inget själv heller vist hon mår ju sjukt jävla dåligt men ska jag släppa helt då eller.

• Anonym (anonym)

Men blir allt inte välfigt fel om jag nu ställer krav på henne nu när hon mår dåligt. Hon har nog inte sakt att hon slutat med alla men jag tänkte ta upp det på tisdag. Ne det förstår inte jag heller eller varf r dom inte lain henne nu när det hänt så ofta. Känns som dom skitit i allt när vi varit inne för vi kommer ingen stanns står bara o trampa hela tiden på samma ställe.

• Anonym (anonym)

Det har du rätt i ska prata med henne imon om hon kommer.

• Anonym (anonym)

Jaha imorgon smäler de då.

Gå till psykologen och berätta allt som hänt nu den här tiden.

Få se va hon kommer säga när allt kommer upp o se hur hon tar det.

• Anonym (anonym)

Glömde.

Igår akrev hon att hon börjar på sina kramper igen va 2 år aen sist nu.

Hon sa även att hon vill bli bättre o vill ha min hjälp o mitt störd.

Men som innan vet jag intr om jag kan de mer.ska ju ditt imon så får se va som häder vist inget kommer lösas på ett möte men tror inte hon kan ljuga där när jag är me aå kommer nog få veta va hon tänker o vill med ait liv.

• Anonym (anonym)

Hej igen skulke bara berätta va som hänt här. Det är slut helt har hon sakt nu så då få de va de va hos min läkare igår o hon sa att jag inte ksn fråga henbe nu för hon e så långt nere så låter de va just nu. Va med henne idag hos läkarn o hon kom in på dbt äntligen hon bröt ihop när hon fick veta det. Känns bra att hon nu äntligen får hjälp och att jag har någon o prata med o släppa ut allt. Sen får vi se va som händer längre fram nu har hon inga känslor för mig säger hon men jag ska inte lägga så mycket tid på det för är det så så är det så. Men man får ju se va som händer när dbt börjar o allt är igång.

• Anonym (anonym)

Hon har ju sin kontakt person på psyket men vi ska nog inte prata om oss mer va jag vet. Vi skulle ju kunna gå till min för hon e bra på förhållanden med såna hära psykisk ohälsa. Men e nog bättre att låts det va nu tills hon mår bättre o då se va hon vill o inte vill nu kan hon inte ta ett sånt beslut så man får se va som händer. Men gör hon något nu så går det ju inte men igår va hon på mig och idag ville hon sova här så hon e ju villsen än o då är det bättre o ta det när hon mår bättre.

• Anonym (anonym)

Alltså det gör så ont att inte veta va hon vill.jag vet att jag inte kan få svar o jag vet att jag borde va passiv.men det gör så ont när hon ena stunden tar på mig kramar mig o myser o andra stunden säger att det är ju slut helt vi få se va som händer längre fram nu får jag ju hjälp o allt men älskar inte dig längre säger hon. Ändå håller hon på med mig när hon är här vet inte om jag orkar vänta eller om jag vågar vänta. Det blir ju inte vi säger hon ju ibland me. E så förvirad men ska försöka lägga det åt sidan o bara tänka på att hon nu får den hjälp hon behöver.

Svar på tråden Borderline