• Nénharma

Vart köper ni era könsneutrala/färgglada kläder?

Som rubriken säger, vart hittar man dom? Gärna till något vettigt pris också. Älskar gult, grönt, orange, rött... Gärna ihop

Men när jag försöker hitta så hittar jag lite grann på lindex, men mycket på t.ex PoP, Småfolk, Villervalla osv men där är dom liiiiiite över budget. Finns det märken/butiker man kanske inte tänkt på?

Letar speciellt efter kycklinggula byxor (typ mjukisar eller velour)....

Tradera kollar jag också på men där hittar jag sällan (utom just PoP som kostar ganska mycket).

Tips mottages!

• Svar på tråden Vart köper ni era könsneutrala/färgglada kläder?
  • fluu

Beror på hur rik jag känner mig. Lindex funkar utmärkt bara man letar ordentligt och går på båda avdelningarna.
    Känner jag mig rik så äääääälskar jag att shoppa loss på  www.kokobello.se/barnklader-skickas-fraktfritt/

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Gaytjej

Vi köper kläder från en tjej som syr upp på beställning. Kanske inte helt billigt, men det är väl sytt och fin kvalitet på tyger och kantband! Hon finns på Facebook om du söker på Sockertopp. Vi har ärvt och fått mycket kläder så då unnar vi oss gärna ffa tröjor och mössor i vår stil (vi gillar bl a färgglatt och retro)!

Testa annars att söka på Eggkids, Ej sikke lej, Maxomorra, Snoffs, Småfolk, Duns, Katvig...

Regnbågspäron? Välkomna till vår grupp!: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/regnbagsfamiljer-108/forum
  • Diabetikern Jojo

Snoozy har jättefina kläder i retromönster/stil!

Dock har dem en skitdålig hemsida så antingen får man handla i butik eller hos återförsäljare! 

Typ 1-diabetiker! Mamma till enäggstvillingar 2013-01-03!
  • Nyfiken gul

jag hittar i vanliga butiker typ Kappah, Lindex  osv , ibland även Ica Maxi

Men det gäller att man då har tid och tar sig tid att titta igenom både pojk och flicksidorna och går igenom alla stänger och hyllor.  Då kan man hitta guldkorn.

jag kan säga så här att Basic-utbud som alla butiker har tycker i alla fall jag är väldigt könsneutrala.  Swettis/hoodtröjor , mjukisbyxor, långärmade t-shirts osv.  Sånt som ofta säljs ta 3 o betala för 2.  Brukar ofta vara neutrala och roliga färger.  Senast på Lindex hittade jag knallgröna mjukbyxor. 

Kläder som uttalat också har motiv av Disneyfigurer eller övriga sagofigurer tycker i alla fall jag är väldigt neutrala.  Ett par mjuka jeans med grönrandiga muddar och figurer med Bamse på bakfickan  känns i alla fall för mig väldigt basic och neutralt för båda könen.   

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Vart köper ni era könsneutrala/färgglada kläder?