Varför kan inte män förstå!!??
Allt blir lite som "fäll ner toaringen"-problemet. Jag och min fru kissar lika ofta, men ändå vill hon att defaultläget på toaringen ska vara nere. Varför kan det inte vara uppe? (nu bortser jag från det faktum att det ser trevligare ut nere)
Min fru vill inte heller känna sig som ett sexobjekt. Hon vill känna sig som en hel människa. Jag älskar HELA min fru och jag vill ha sex med henne. Vad är problemet?
Jag håller om henne i sängen. Jag reser mig och går ut i hallen och pussar henne när hon kommer hem. Jag frågar aldrig henne vad hon vill ha i födelsedagspresent, jag är uppmärksam och hittar på själv. Jag påpekar inte att katten får fler komplimanger än vad jag får. Jag klagar inte på att jag får lägga 1500 kr mer i månaden på gemensamma utgifter för att hon köper cigaretter, osv...
Ska jag behöva känna mig som en sexgalning för att jag vill ha sex med min fru i snitt en gång i veckan? Ska jag behöva rätta in mig i att hon har lust en gång i kvartalet?
(Nej, hon är inte överlastad av arbete i hemmet. Nej, vi har inte fyra småbarn som hon sköter helt själv. Nej, hon äter inte antidep-med.)