• Anonym (usch)

Farsans nya lurade honom och blev på smällen med ett blandbarn!

Farsan träffade en ny för ett tag sen och det har gjort att vi knappt får va ensamma med farsan mer. Hon är som en igel och tränger sej på och är störig. Till och med farsan blir störd. Nu har hon lurat han och blivit på smällen! Så farsan som är glad över oss barn och inte vill ha fler kommer att få ett blandbarn. :( Jäkla så trist det känns och jag kommer aldrig att bry mej om den ungen. Jag har mina syskon och den ungen hon får kommer jag aldrig att bry mej om.

Känner mej så förbannad på igeln som lurade farsan!!! Är det nån fler som varit med om samma sak?

• Svar på tråden Farsans nya lurade honom och blev på smällen med ett blandbarn!
  • Oldie

Hur lurade hon din pappa?
    Hade hon oskyddat sex med honom när han låg och sov? Hon kanske till och med drogade honom?
    Är din pappa lite av en vekling som inte kan vara själv eller varför gjorde han inte slut om han blev så störd på henne?
    Om han är en vek man som inte kan vara själv, hur kan det vara hennes fel?

• Sweet life

Min sambo ville inte ha fler, jag ville inte ha barn men blev gravid trots spiral..

Hans äldsta barn 14 år har totalt noll respekt för mig och tror att hen är den som bestämmer. Det har tyvärr blivit så att sambon satt ner foten och sagt att kan hen inte respektera mig, vår son och familjen så får hen bor hos sin mamma...

Är du lite smygrasse, eftersom du snackar om ett "blandbarn"?

• Anonym (usch)
    Oldie skrev 2013-03-29 09:48:15 följande:
    Hur lurade hon din pappa?
    Hade hon oskyddat sex med honom när han låg och sov? Hon kanske till och med drogade honom?
    Är din pappa lite av en vekling som inte kan vara själv eller varför gjorde han inte slut om han blev så störd på henne?
    Om han är en vek man som inte kan vara själv, hur kan det vara hennes fel?
    Hon har snackat om hur hon steriliserade sej efter sista ungen men tydligen ljög subban.

Han vill inte ha henne hängande jämt när vi gör saker tillsammans. Hon fattar inte att hon inte är välkommen.
  • Alisa

Så din pappa träffar en tjej, de umgås riktigt mycket även när ni barn är på besök och nu är hon gravid?

Grattis till din pappa, gissar att han iaf är lycklig över detta! Kanske kan det barnet bli en trevlig, fördomsfri människa  Skål 

• Alisa
    Anonym (usch) skrev 2013-03-29 09:50:02 följande:
     Hon fattar inte att hon inte är välkommen.
    Då får din papa säga rakt ut att när han träffar barnen vill han göra det själv. Varför gör han det svårare?
  • sextiotalist

Jadu, vad du vet mycket om detta, dvs att hon lurade honom på barnet, att hon var sterliserad etc. Det var mer information än vad ett mindreårigt barn bör ha om sina föräldrar.

• Oldie

Tror du att du har hela sanningen? Eller kan det vara så att pappsen vänder kappan efter vinden och säger det du vill höra?
    Återigen, om din pappa inte ville ha henne där, varför sa han inte det till henne?
    Det låter som din pappa är en vekling! Dessutom har han tydligen inte gjort sitt bästa i att vara pappa och uppfostra sina barn. Ditt språkbruk är i min mening under all kritik, du verkar ha mycket fördomar och dåligt ordförråd.

Svar på tråden Farsans nya lurade honom och blev på smällen med ett blandbarn!