Anonym skrev 2013-03-29 18:49:51 följande:
Ni som varit i ett förhållande med barn och fått känslor för en kollega på jobbet och varit otrogna i någon form.Hur har det gått sedan? Har ni lämnat eller stannat i ert gamla förhållande? Blivit ihop med kollegan? Hur har det påverkat er reltation med mannen respektive kollegan? Ni behöver inte haft sex eller gjort något fysiskt men ändå flörtat, haft nåt på gång under en längre tid med känslor inblandade.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-29 18:51
Även män kan förstås svara. "Mannen"kan således vara "fru" då.
Jag stannade i mitt gamla förhållande efter att det avslöjades/kom fram att jag haft någon på sidan om. Bröt helt med den andre efter en tids väldigt ångest om vad jag skulle göra, var så kär i den andre men älskade min man. Det fungerade i ungefär ett år, sedan började jag och den andre umgås lite igen och nu är jag tillbaka. Vet inte vad jag ska göra :-/ Kan inte avstå någon av dem.
Båda vet om att jag har känslor för den andre men vet inte om att vi träffas som mer än vänner. Dock har jag inte lovat att vara "exklusiv" med någon av dem, de bara antar att det är så... Önskar att min man också skulle velat ha någon på sidan av och försöker få ihop honom med söta singeltjejer men hittills har han inte nappat.