Inlägg från: Anonym (skilj dig först) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skilj dig först)

Ni som varit otrogna med kollega...

Anonym (På jobbet) skrev 2014-02-04 10:03:35 följande:
    Underbart med ett förhållande med en kollega på jobbet. Så skönt att få denna avslappning i en annars stressig miljö. Ska ta chansen så fort jag kan vid tillfälle att göra detta igen. Gift eller inte, det bryr jag mig inte om. Har inga planer på att lämna mitt äktenskap men, vem vet? Allt kan hända men till en början är jag öppen för en relation på jobbet. Gärna genast och nu direkt vill jag ha en het relation med en kvinna på jobbet.
    Ska bara skaffa ett jobb först...
    TS? Guld i munGuld i munGuld i mun 
    Fool skrev 2014-02-04 10:30:50 följande:
    Har inte gjort någon sån manöver själv... däremot gjorde mitt ex det...hur det gick ?

Som det brukar gå (förr eller senare)

Hon blev påkommen , blev ett helvete hemma , gick på FR i ett halvår , visade sig att hon fortsatt vara otrogen , skilsmässa , under skilsmässan visar det sig att den andre mannen var nygift , alla hennes framtidsdrömar med honom skiter sig , efter 12 år tillsammans så slutade vi ovänner

Idag lever jag i ett nytt förhållande , hon har pendlat fram och tillbaka mellan två killar
    Samma här Hjärta

Ja, så kan det gå. Hahahaha som du sa. Pinsamt nog var det jag som föll för en arbetskollega. Några månader senare kom det fram att han fortfarande varit gift. Efter jag fått veta det och kastat ut honom för gott, var han överens med sin fru och sina barn igen. Jag var boven. Ett samtal till chefen och jag har blivit av med allting, jobb, företagsutbildning och mannen så klart. Spring ts, spring så fort du bara kan. Om någon menar allvar så skiljer denne sig och börjar ett nytt liv med dig, allt annat... 

Anonym (Lämnade maken) skrev 2013-04-01 18:51:16 följande:
    Jag var gift och blev passionerat förälskad i en kollega. Han var singel och vi träffades några gånger hemma hos honom efter AW:s och liknande (inga kolleger misstänkte något). Jag trodde att jag hade kontroll och hade hela tiden avsikten att avsluta och fortsätta leva med min make. Men passionen var så oerhört stark och jag kunde inte sluta tänka på kollegan. Äktenskapet slutade med jobbig skilsmässa och jag bytte även arbetsplats.

Idag är jag gift med min fd kollega och vi har ett barn ihop. Lycklig... Glad 

Fd maken hittade också ny kvinna och är idag omgift. Jag har fortfarande dåligt samvete för att jag var otrogen och kränkte min föredetta. Samtidigt är jag ju glad att jag vågade bryta mig loss och satsa på min passionerade kollega.
    Jag önskar att vi hade fått det så här. Jag älskade verkligen honom, men tyvärr. Så skönt att höra att du har blivit lycklig. Hjärta
Svar på tråden Ni som varit otrogna med kollega...