• lille Birger

Vilka trosor har du när du är på fest?

Vilken typ av trosor har du när du är på fest?

Tänkte först göra en omröstning, men känner bara till string och vanliga så det hade inte funkat.

• Svar på tråden Vilka trosor har du när du är på fest?
  • Teller

Inga trosor alls.
    Äre fest så är det!

• eec82

beror på vad jag har på mig, string till de kläder som kräver de lite tajtare kläder. Annars boxer eller "vanliga". Rae de som är snyggast och passar till de kläderna jag har i övrigt. Men så är det var dag, så ingen skillnad på fest eller inte. 

• Dotse

Antagligen sömlösa trosor som ligger helt slätt mot huden så att det inte syns någon troskant under kjolen/klänningen.

• Petrol
    Teller skrev 2013-03-30 20:12:24 följande:
    Inga trosor alls.
    Äre fest så är det!
    Shit happens when you party naked som de säger:)
  • Baktakt

Rejäla hipster-doningar som inte klämmer eller ger whale tail som string, eller fyra skinkor som vanliga. Och de kryper inte in och stör festhumöret heller.

• Emmi27

Likadana som till vardags, boxertrosor, allt annat är obekvämt. Men jag kanske bemödar mig med att matcha så att bh och trosor är i samma färg, dvs svart eller vitt

• Zayco

Det beror ju på som någon sa, har man en åtsittande kjol/klänning så är det bättre med string, men annars så blir det spetstrosor, eller lite mer hipster/hotpants. 

• MrRed

Numera endast s.k. "mormorstrosor". Jag provade string en gång till min rosa festblåsa men pungen envisades med att "glida ur" hela tiden. Ja, ni förstår nog vad jag menar.

• La Lola

Såna som är sköna o sitter bra.
    Hur de ser ut spelar mindre roll.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Vilka trosor har du när du är på fest?