Inlägg från: heltjävladeppig |Visa alla inlägg
  • heltjävladeppig

Min pappa är död

Min pappa dog när jag bara var 14 år. Åren innan hans död led han av en väldigt svår depression... Dock dog han av en massiv hjärtattack i sin sömn, helt oväntat var det. Min mamma skulle väcka honom men han vaknade inte. Kommer aldrig glömma hur hon skrek... Detta var fyra år sen. Jag har aldrig kommit över hans död, för han var den enda människan som någonsin kommer att förstå mig. Nu känner jag mig ensam, innan var det han och jag emot världen. Jag kommer inte ta livet av mig men jag tror jag är väldigt deprimerad trots att jag aldrig skulle erkänna det för något. Jag låtsas att allting är bra, för att då kanske det händer. Ligger vaken om nätterna och bara tänker, gråter eller bara stirrar på taket. Funderat på att ta livet av mig flera gånger men låter bli för jag vet att jag inte kommer i himlen med honom då. Den enda anledningen till varför jag är kvar här idag. Men det är många frågor som cirkulerar i mitt huvud, mår han verkligen bra? Är han lycklig? Förlåter han mig för varje gång vi bråkade? Gjorde jag tillräckligt? Ser han ner på oss? Existerar det ens ett liv efter döden? Det är frågor som man aldrig någonsin får svar på.

Svar på tråden Min pappa är död