• Rexter

Erotisk chatt

Hej Tänkte starta en tråd för oss som vill chatta lite erotiskt! Är nyskild har 2 barn o saknar lite spänning i livet just nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 13:11
    Självklart går det bra att chatta i tråden men ni kan även använda inboxen för att vara lite mer privata!

• Svar på tråden Erotisk chatt
  • Anonym (Villig)

Okej.. Säg till när du funderat färdigt och kommer starta tråden.

• paret

Sånt kan vara skoj, bara att skriva till oss.

• Rexter

Jag är 35 år och gillar helt vanliga tjejer , får vara mulliga eller smala ! Inboxa gärna mig :)!

• Anonym (Villig)

Är det bara jag som blir avtänd när den man ska chatta med skriver "slarvigt"?

• Anonym (Iffi)

Håll dig till ämnet istället för att gnälla;) till anonym (villig)

• Anonym (Villig)

Är inte ämnet "Erotisk chatt"? En tråd som TS har tänkt starta någon gång i framtiden, men ingen vet när?

• Anonym (Sugen)

Jag vill gärna men det går inte att inboxa dig.

• Arga Killen

Bara det kommer tjejer in i tråden är jag med. Jag vill gärna ha flera samtidigt. Inte minst se en kille knulla min sambo får mig att gå igång. Finns det någon i tråden som vågat ta det steget?

• carlf
    Arga Killen skrev 2013-04-01 16:37:50 följande:
    Bara det kommer tjejer in i tråden är jag med. Jag vill gärna ha flera samtidigt. Inte minst se en kille knulla min sambo får mig att gå igång. Finns det någon i tråden som vågat ta det steget?

Arga Killen skrev 2013-04-01 16:37:50 följande:

Hur är din sambo? Jag kanske skulle ta henne;)
Svar på tråden Erotisk chatt