Inlägg från: Barnlangtan |Visa alla inlägg
  • Barnlangtan

    Tråd för oss som söker vänner - Norrbotten

    Roligt! Jag letade just efter en sån här tråd! Det är verkligen svårt det där med nya vänner, man blir mer kräsen ju äldre man blir Flört

    Jag är ca 25 år, bor i Tornedalen med min underbara sambo. Jag har anknytning till både Pajala och Övertorneå kommun - bor i en av dessa kommuner men vill vara lite "anonym" än så länge Glad.

    Planerar barn - 3 missfall i bagaget (därför vill jag vara anonym - även fast jag inte borde skämmas, så skäms över denna problematik ... )

    Intresserad av bland annat vetenskap, litteratur, fotografering, konst, träning ... eller bara ligga hemma och mysa Glad

    Studerar på distans mot Luleå Tekniska Universitet, har knappt ett år kvar på min utbildning.

    Kort sagt kan man säga att jag är en intelligent tjej som tycker om att ha djupa diskussioner, samtidigt som jag kan släppa lös och vara riktigt "tjejig".

    Ålder, kön eller härkomst spelar ingen större roll. Personlighet, samspel och genuinitet är aspekter jag värdesätter högt.

  • Barnlangtan
    Lonlely Wolf skrev 2013-04-12 22:18:39 följande:
    Bra tråd hoppas vi hittar många vänner här i alla åldrar då även jag är från Tornedalen, men numera bosatt i södra Sverige. Jag är dock av den äldre generationen. Mina intressen är barnen, barnbarnen, fotografering (Photoshop), dans, inlines, slalom, blommor, trädgård, pormenader, bärplockning, fiske och att prata med folk.

    Kul! måste då säga att det är stunder som den här då man önskar att man bodde söderut. Inte livat i en tråd för Norrbottningar. Får hoppas att fler kikar in här och skriver en rad
  • Barnlangtan
    Lonlely Wolf skrev 2013-04-13 19:57:27 följande:
    Du jag måste säga att dröm inte om att flytta söderut för jag har ångrat bittert att jag flyttade ner till södra Sverige. För det första så finns det inga jobb här. Människor vill inte bli bekanta med någon och på området jag bor på så finns det 96% invandrare 4% svenskar. Någon gemenskap finns inte här så jag saknar det vänner jag hade uppe i Tornedalen.

    Nej, jag vill verkligen inte flytta! Trivs bra här och har bott här hela livet. Jag behöver nödvändigtvis inte bo kvar på samma ställe, men i Norrbotten vill jag bo
Svar på tråden Tråd för oss som söker vänner - Norrbotten