• viseversa

Brio Happy - världens sämsta barnvagn?

Brio är usla på att svara sina kunder. Dom SKITER i det helt enkelt. Hade en kompis vars brio gick sönder i en trappa. Handtaget gick rakt av. Såklart kan det vara rent av livsfarligt. Hon har mailat och ringt sååå många gånger men inget svar alls från brio. Så jävla dåligt.

• viseversa

Okej nej inte säker. Men en brio är det. Den liknar smile. Ingen ny modell men en brio likförbannat. Svängbara framhjul och snygg.

• viseversa

"Rött är sött" när min kronan vagn gick sönder i en TRAPP på samma sätt som min kompis brio så fick jag en helt ny kronan av företaget dessutom den nyaste modellen. Med alla tillbehör helt gratis. För självklart ska man kunna bompa ner för 3 trappsteg eller en trottoarkant utan att handtaget ska flyga åt helvete. Det sa dom på kronan också. Så jo man ska kunna använda sin barnvagn utan att handtaget går av.

• viseversa

Ibland måste man bumpa ner för några trappsteg då det inte alltid finns hiss. Går handtaget av är det något fel. Sen måste man kunna åka rulltrappa också med sin vagn utan att handtaget ska knäckas eller liggdelen ramla dän.

Svar på tråden Brio Happy - världens sämsta barnvagn?