• annox

Brio Happy - världens sämsta barnvagn?

Vi har en brio Happy 2012. Fyra fasta hjul. Älskar den! Har aldrig haft problem med den. Lillen är 6,5månad och sitter görbra i sittdelen. Jag har många mammor i min närhet som har vagnar (olika märken) med swivelhjul och de har då och då alla samma problem med att det kommer grus i swivlen så de måste stanna och pilla bort. Visst den är inte den smidigaste vagnen när man ska in i bilen men den har så himla bra gung, är rejäl och den har precis allt jag vill att en vagn ska ha! Snygg är den också!!

• annox

Almonds:nej du, jag har en brio Happy. låter väldigt konstigt att en 13månaders inte sitter bra i den, men jag håller med, måste handla om hur stabil barnet är! han är väldigt stabil som sittandes och varit sedan 5mån. Dessutom är han för nyfiken nu för att sitta bakåtlutad i vagnen....

• annox

Men det var ju jättebra att du fick hjälp med reklamationen!

• annox

Jag håller med hannis!
    Han sitter oftast med uppfällt fotstöd!

Om du är så vansinnigt missnöjd får du väl sälja vagnen och köpa en ny, garanterat inte den första som är missnöjd med sitt köp, men som du märker finns det väldigt många som är nöjda!

• annox

Almonds: haha måste bara fråga.. Så du tror på allvar att folk idag går på vad deras föräldrar hade för vagn? Att det är därför happyn är bland de populäraste vagnarna?

• annox

Jag har fyra luftdäck och det är ett fantastiskt gung i den. Min kompis som har en Happy med fyra fasta däck men luftfria däck är inte lika bra gung, så kan tänka mig att svivel är sämre ändå också...

• annox

Suck... Du får nog bara inse att Happy inte är någon vagn för dig. Dock är jag rätt säker på att du kan köpa en ny klädsel till happyn och då måste man ju kunna ta av och på även suffletten (vilken jag tror du menar när du säger kapellet....?) men kan ha fel.
    Jag och alla jag känner är väldigt nöjda!
    Hoppas din bitterhet gällande din vagn, inte går ut över andra än här på FL! God jul!

• annox

Nu ska jag göra dig glad! (Hoppas jag) jag har undersökt det här med suffletten nu och det går visst att ta av tyget på suffletten, du behöver bara skruva av fästerna först!

P.S det finns minst lika många som är missnöjda med Emmaljunga, tetounia, bugaboo och alla andra. Du verkar ha hittat fel vagn för dig och dessutom haft otur med den.

• annox

Eftersom du skrev i rubriken att det är världens sämsta vagn och att du har haftvärldens otur med din betyder inte att den är världens sämsta vagn. Bara därför!

• annox

Himla otur du har haft!
    Tycker ändå vissa argument är helt oväsentliga.... Men men!

• annox

Kul att det löste sig för dig.

Jag har sålt min med pga att vi bara använder sulky numera, och det var väldigt många intressenter på den :) återigen, så olika de kan vara!

• annox

Ja smaken är som baken och man har olika användningsområden , som sagt. Kul att du är nöjd och kan glatt gå vidare :)

Svar på tråden Brio Happy - världens sämsta barnvagn?