• Fröken reserverad

Vem från Familjeliv skulle du vilja ta en fika med?

Satt och funderade på väg hem idag över vilka härifrån som jag faktiskt skulle vilja ta en bit mat eller en kaffe och prata lite mer med.
    Insåg att det var en massa människor. . Vissa för att ta reda på hur de egentligen tänker och andra för att jag tror jag skulle trivas i deras sällskap.
    Så!
    Vem vill du träffa och varför?

Reserverad står för upptagen.
  • Svar på tråden Vem från Familjeliv skulle du vilja ta en fika med?
  • ArgaKillen
    Feltryck01 skrev 2013-04-13 20:55:07 följande:
    Ikväll vill jag bjuda Argis på enchiladas! Sånt där man kan göra istället för tacos vettu :D

Vem tackar nej till "en chill lady". Klappa katten på magen så den spinner är det samma som en fulländad kväll. Bortsett från det faktum att jag är allergisk mot just katter :/
  • ArgaKillen
    Anton Chigurh skrev 2013-04-13 22:08:46 följande:
    Border,Hjärta SeveHjärta........å så jag. En riktig trekant. Bara så du vet.

Utan en Arg kille så kan ni inte sluta cirkeln! Nog sagt om det...
  • Feltryck01

Argis, det är nog lika bra, för om man klappar min kisse på magen sparkar hon på en och bits litegrann. Sååå himla känslig liten dam.. *suck*

• ArgaKillen
    Feltryck01 skrev 2013-04-13 23:51:09 följande:
    Argis, det är nog lika bra, för om man klappar min kisse på magen sparkar hon på en och bits litegrann. Sååå himla känslig liten dam.. *suck*

Antog först att du erkände kvinnofolket i allmänhet. Sedan insåg jag att du snackade om din kisse...
  • taquine
    Anton Chigurh skrev 2013-04-13 22:08:46 följande:
    Border,Hjärta SeveHjärta........å så jag. En riktig trekant. Bara så du vet.

Fattar flickorna blir galna Anton när du har en sådan HET mössa , brain control verkligen,,,
  • Petite Chérie
    taquine skrev 2013-04-14 00:54:10 följande:
    Fattar flickorna blir galna Anton när du har en sådan HET mössa , brain control verkligen,,,
    Antar att sonen kom hem välbehållen igår?=)
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • taquine
    AngieT skrev 2013-04-14 00:54:58 följande:
    Antar att sonen kom hem välbehållen igår?=)
    Söta gumman Hjärta Han kom hem 15 i  eftermiddags ,men fick veta att han gärna får sova borta men skicka då ett sms. Du är för gullig som bryr dig  Kram på dig!
  • Petite Chérie
    taquine skrev 2013-04-14 01:08:28 följande:
    Söta gumman Hjärta Han kom hem 15 i  eftermiddags ,men fick veta att han gärna får sova borta men skicka då ett sms. Du är för gullig som bryr dig  Kram på dig!
    Gud, jag hade blivit så arg på honom! Det måste han ju ändå förstå att du vill ha ett sms iallafall.

Men det är klart. Jag vet själv hur det är att sitta och oroa sig så som du fick göra igår och även idag innan han kom hem antar jag. Kram
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Anton Chigurh
    taquine skrev 2013-04-14 01:08:28 följande:
    Söta gumman Hjärta Han kom hem 15 i  eftermiddags, men fick veta att han gärna får sova borta men skicka då ett sms. Du är för gullig som bryr dig  Kram på dig!
    Skönt, taquine, verkligen. Glad

....å tack. Den är min personliga favorit. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Vem från Familjeliv skulle du vilja ta en fika med?