• Anonym (Finns de hjälp)

Hemorrojder och förtvivlad

Hur håller man rent där bak.

Jag tvättar och tar tvål och gör rent så gott som jag tror att jag gör (3 ggr)
    och sedan när vi ska ha sex så kommenterar min sambo att det luktar från mig där bak.
    Helt förtvivlad är jag då och sexlusten bara dör ut......
    Snälla tipsa mig någon om vad jag ska kunna göra bättre och för att det ska bli helt rent .... 

• Svar på tråden Hemorrojder och förtvivlad
  • Anonym

För mig luktar det också lite hur mkt jag än tvättar. För att det inte ska lukta kanske man måste skölja tarmen?!

Det är ju trots allt ett rövhål, så kan ju inte vara konstigt med lite lukt.

• Anonym

Alltså.. Lite okänslig sambo som lägger fram det mitt under sexakten?

• Anonym

Hur kommer hemorrojderna in i bilden? Är du ofta hård i magen så att du har klumpar kvar inne i tarmen?

• Anonym

Alltså jag vet inte men säg att du verkligen har tvättat så noga du bara kan. Förklara också att du mår dåligt av situationen. Kanske din barnmorska har något råd?

• zbaby

Har du testat Xyloproct? Supp och salva?
    Fick det efter förlossningen och de försvann på några dagar och därmed också besvären..

Jag tvättar mig jättenoga och har inget kvar i tarmen då jag tömmer den själv många gånger då jag är hård i magen. Jag använder xyloproct men det tar inte bort besvären. Jag har dessutom varit hos läkare för att jag tycker att det är obehagligt och svårt att hålla rent men han sa att det inte var sådana bekymmer med mina att det var nödvändigt att operera.

Jag har sagt att jag har bekymmer med ändtarmen och att det är svårt för mig att hålla rent. Flertal ggr och han säger att du får tvätta bättre då. Jag har gjort allt jag kan och vet inte varför det blir så i allafall.

Snart skiter jag i att ha sex alls..... 

• Coxia
    Anonym (Finns de hjälp) skrev 2013-04-01 15:11:12 följande:
    Jag tvättar mig jättenoga och har inget kvar i tarmen då jag tömmer den själv många gånger då jag är hård i magen. Jag använder xyloproct men det tar inte bort besvären. Jag har dessutom varit hos läkare för att jag tycker att det är obehagligt och svårt att hålla rent men han sa att det inte var sådana bekymmer med mina att det var nödvändigt att operera.

Jag har sagt att jag har bekymmer med ändtarmen och att det är svårt för mig att hålla rent. Flertal ggr och han säger att du får tvätta bättre då. Jag har gjort allt jag kan och vet inte varför det blir så i allafall.

Snart skiter jag i att ha sex alls..... 
    Men måste ni ha oralsex då?
    Coxia skrev 2013-04-01 15:13:04 följande:
    Men måste ni ha oralsex då?
    Nädå..det räcker med bara bakifrån och då är det kört....Gråter
  • Coxia
    Anonym (Finns de hjälp) skrev 2013-04-01 15:41:43 följande:
    Nädå..det räcker med bara bakifrån och då är det kört....Gråter
    Så om ni kör doggy så känner han bajslukt även om du tvättat dig? 

Eh? Va, är du ihop med en blodhund? Eller har han väldigt väldigt kort överkropp? 

Låter otroligt märkligt.  

Vet ju att vissa människor har en känslig näsa.....

• Turkfästmön

Din kille låter mest överkänslig. Och jag tror inte alls det är så illa som han säger!

• Coxia
    Anonym (Finns de hjälp) skrev 2013-04-01 15:50:42 följande:
    Vet ju att vissa människor har en känslig näsa.....
    Men då är ju problemet i hans näsa och inte i din rumpa. Du kan ju inte lösa ett fysiskt problem hos honom med förändringar hos dig. 

Skaffa honom tigerbalsam att smörja under näsan så kommer han inte känna någon bajslukt.  
  • Nyfikna72

Tar man en tjej bakifrån så tycker jag att det är ganska vanligt att det luktar lite. Det har nog inget med renligheten att göra.....

Ja, tigerbalsam ska nog göra susen beroende på vart man smörjer det...på honom eller mig.....hihihihi....

Nå väl......det är inte roligt att inte veta om det är ok eller ej....blir lite osäker på det då.Rynkar på näsan 
    Ska nog kunna få honom att förstå att det inte luktar blommor hos honom heller alltid...men det är ju svårt att säga detta då han blir otroligt sur och det vill jag undvika och det är inte mer än att jag faktiskt kan förstå att det kan vara så ibland och står ut..... Skäms

• Fröken reserverad

Men har du problem med att du läcker analt? Vet att många har problem med det. Är det så så borde man väl få hjälp för det?

Reserverad står för upptagen.
    Fröken reserverad skrev 2013-04-01 19:02:27 följande:
    Men har du problem med att du läcker analt? Vet att många har problem med det. Är det så så borde man väl få hjälp för det?
    Enligt doktorns samtal och rapport efter undersökningen så såg det ut att hålla tätt......Så jag vet faktiskt inte.......
  • Fröken reserverad
    Anonym (Finns de hjälp) skrev 2013-04-01 19:06:12 följande:
    Enligt doktorns samtal och rapport efter undersökningen så såg det ut att hålla tätt......Så jag vet faktiskt inte.......

Men vad luktar du isåfall?

Alltså det här låter ju lite sådär.. men har du testat vad du luktar? Dvs lukta på dina underkläder eller stoppa ner ett finger och lukta på det?

Du vet ju om det luktar bajs eller inte. Den lukten känner man ju vanligen igen.

Att du luktar svett och kön när ni ska ha sex är ju annars inget konstigt.
    Fröken reserverad skrev 2013-04-01 19:09:05 följande:

Men vad luktar du isåfall?
    Alltså det här låter ju lite sådär.. men har du testat vad du luktar? Dvs lukta på dina underkläder eller stoppa ner ett finger och lukta på det?

Du vet ju om det luktar bajs eller inte. Den lukten känner man ju vanligen igen.

Att du luktar svett och kön när ni ska ha sex är ju annars inget konstigt.
    Intressant ....... jag har ju tetsta men det luktar inte bajs....mer kropp och kön. Vet inte hur jag ska förklara på annat vis.
  • Anonym
    Anonym (Finns de hjälp) skrev 2013-04-01 20:00:28 följande:
    Intressant ....... jag har ju tetsta men det luktar inte bajs....mer kropp och kön. Vet inte hur jag ska förklara på annat vis.
    Bajs har ju en väldigt speciell lukt som man känner igen direkt. om du sätter dig på sängen med benen isär och böjer dig så långt fram du kan utan trosor så känner du om du luktar bajs. Gör du inte det så har din kille fått nån fix idé. 

Jag är ledsen TS men det låter så otroligt märkligt, har han några psykiska problem? 
  • Fröken reserverad
    Anonym (Finns de hjälp) skrev 2013-04-01 20:00:28 följande:

Såvida du inte har bakteriell vaginos eller något och luktar från ditt underliv så luktar dusäkert normalt. Bajs borde du ju inte lukta iallafall.
Svar på tråden Hemorrojder och förtvivlad