När det kommer till bröd, ska det vara hårt eller mjukt?
Vad föredrar du hårt bröd(knäckebröd) eller mjukt bröd?
Vilka hårda/mjuka bröd tycker du bäst om?
Vad föredrar du hårt bröd(knäckebröd) eller mjukt bröd?
Vilka hårda/mjuka bröd tycker du bäst om?
Ämnet verkar på tok för känsligt för er ;)
Jag väljer själv hårt och då ska det vara Leksands brungräddade. Det känns som ett redigt kvalitetsbröd. Mjuka bröd känns inte lika sofistikerade. Det beror mycket på pålägget också. Jag gillar vällagrade hårdostar och de passar allra bäst på hårt bröd och vice versa. Honung, marmelad, leverpastej och skinka passar bäst på mjukt bröd så det beror ju på pålägget också.
Det beror på tidpunkten på dagen, till frukost vill jag ha mjukt och till lunch och middag vill jag ha hårt.
Jag tror inte att ämnet är särskilt känsligt... Däremot kanske många, liksom jag själv, är oförmögna att svara antingen eller...
Jag äter det mesta, utifrån lust, smak och humör. Ibland vill jag ha hårt, ibland mjukt, ibland grovt, ibland vitt.... Vi har det mesta hemma...
det beror lite på, vad man äter...har gärna hårdbröd till vissa maträtter tex soppa. Men tror ändå att mjuktbröd får min röst. Älskar bröd... så äter alla sorter,förutom bröd som innehåller nötter..
Hårt bröd nästan jämnt!
Ja.
Jag föredrar hårdbröd (helst Rågrut) eftersom det är godast och jag mår bra av det.
Jag föredrar mjukbröd för att min tandläkare förbjudit mig att äta hårdbröd. Suck ...