• Anonym (Funderande)

Förhållande men vill prova få kuk.

Lever i ett förhållande men känner ett starkt sug att prov få suga kuk och bli påsatt i baken. Inget jag kan prata med min kvinna om för vet hur äckligt hon tycker sånt är. Någon annan som varit i denna situation och vad gjorde ni åt det???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 12:30
    Hade velat träffa en kille och sugaav honom. Efter det suga upp den igen på han och låta honom trånga in i mig och sättapå mig i olika ställningar. Sedan skiljasåt och låtsas som att inget hänt.
  • Svar på tråden Förhållande men vill prova få kuk.
  • Fandango46

Testa att träffa någon på Bodycontact. Där kan du säkert hitta någon annan nyfiken. Har själv fantasier om detta eftersom jag är i en extrem kåt fas i livet just nu

• Anonym (Funderande)
    Fandango46 skrev 2013-04-02 08:56:39 följande:
    Testa att träffa någon på Bodycontact. Där kan du säkert hitta någon annan nyfiken. Har själv fantasier om detta eftersom jag är i en extrem kåt fas i livet just nu

Inte gjort det men kanske borde testa söka där.
  • Anonym (Funderande)
    Opus skrev 2013-04-02 11:40:32 följande:
    Jag skulle gärna vilja leka lite Tungan ute
    Skulle du vilja ta mig?? Flört
  • carlf

Kan du inte få din flickvän till att bli lite nyfiken på att ha en kille med på sexet? Det är alltid en killes dröm att få vara med två tjejer som tänder på varandra;)

• Anonym (Funderande)
    carlf skrev 2013-04-02 11:45:27 följande:
    Kan du inte få din flickvän till att bli lite nyfiken på att ha en kille med på sexet? Det är alltid en killes dröm att få vara med två tjejer som tänder på varandra;)
    Frågat lite henne vad hon tycker om sånt men det lät inte positivt. Hade nog helst också gjort det ensam med en annan man eller två andra. En fram och en bak Glad.
  • Opus
    Anonym (Funderande) skrev 2013-04-02 11:44:08 följande:
    Skulle du vilja ta mig?? Flört

MMmmm
  • Anonym (Funderande)
    Opus skrev 2013-04-02 11:48:05 följande:

MMmmm
    Var finns du då??
Svar på tråden Förhållande men vill prova få kuk.