Den inlagda gurkan på McDonalds hamburgare
Jag har själv inte tänkt så mycket på den. Men med närmre eftertanke är den ganska god. Härligt när man får i sig grönsaker också.
Jag har själv inte tänkt så mycket på den. Men med närmre eftertanke är den ganska god. Härligt när man får i sig grönsaker också.
Inlagd gurka är gott men jag vet inte hur McDonalds smakar då jag inte har ätet där sedan 2001.
Min erfarenhet är att få gillar den. I min familj, tex, åker jag på att äta allas gurkor..
Jag gillar den, min sambo hatar den. Vi har utvecklat ett system där jag öppnar min burgare och hon petar dit sin gurka. Kanske låter enkelt, men enligt andra ser vi tydligen ut att vara synkroniserade i nivå med synkro simhopparna i OS.
Man skulle nog kunna säga, att jag faktiskt inte tänkt på den, men när alla pratar om den, börjar man tänka på den,
och OM de skulle ta bort den, då skulle jag sakna den.
Vi hatar den, jag och sambon då.
Men vi beställer utan, och det som är så bra är att då blir cheeseburgaren nygjord och smakar 10 gånger bättre. Varm och god. På en annan plan!
Fast jag hatar löken mera. Väljer hellre bort det!
Ärligt talat har den växt på mig också. (Gud vilken märklig mening jag knåpade ihop där?) Förr var jag den som petade bort gurkan, men tja...den har liksom tagit sig på upploppet helt enkelt.
Den är god.
jag tycker om inlagd gruka på leverpastej smörgåsen men inte i cheeseburgaren.Den får de gärna ta bort!
Jag röstar för att de tar bort både gurka och ketchup(urk), och istället petar dit ett stort knippe rödlök. Yummy! Inte för att jag tänker köpa mat på McD ändå, men då skulle de iaf ha min respekt (eller, hmm, nja, let's not overdrive it iof)
hehe
Det är nog bara en grej man tänker på om man bestämt sig för att den ska bort...... Min sambos barn var extremt petiga och skulle ha bort allting som inte var burgare och bröd men det blir ju så makalöst krångligt i kassan med fyra ungars viljor så jag sa att nu får de äta dem som de säljs och efter nångång med lama protester så var det visst faktiskt gott med gurka och sallad på..... Man ska nog vara extremt kinkig om en gurkskiva ska stjälpa allting för framträder den verkligen så mycket om man bara tuggar i sig burgaren som den är?
Usch... Jag beställer alltid en naturell cheeseburgare (bara ost). Vill inte ha en massa kladd på.
Hamburgaren jag äter har ingen gurka på. Så jag bryr mig inte. :)
Usch, äter ni cheeseburgare?
Jag brukar alltid undra vilka det är som äter de där äckliga cheeseburgarna (som de alltid har mängder av, medan de ofta har tomt på hamburgare (så man får stå där och vänta . Fem minuter på en liten hamburgare!),
men det är alltså ni (många i tråden) som äter dessa?
Alltid gillat inlagd gurka, saltgurka och ättiksgurka, men avskytt rå gurka, ända sedan jag var liten!
En burgare utan inlagd gurka är ingen burgare!
nope, den är så äcklig och ger smak åt allt, att jag beställer utan!