Sambon bajsade ner sängen
Har det hänt förut?
Har det hänt förut?
Uch har haft en sådan med, varje gång han var magsjuk så var det ränder både på lakarna å i boxerna.. asvidrigt å inte faan tog han bort det själv heller..
För tre år sedan hade jag en hemsk magsjuka mitt i sommaren,jag kände faktiskt inte att det rann lite avföring,var väldigt lös i magen. jag har aldrig haft så ont i magen i mitt liv så jag orkade faktiskt inte byta lakan just då utan jag slängde dit en ren handduk,senare på dagen så hjälpte min sambo att bädda rent i sängen när han kom från jobbet. 2 dagar senare var det hans tur och han blev sämre än mig.
Är man sjuk så orkar man ju inte,kunde inte du TS ha bytt i sängen medans han satt på toa eller något? Man måste ju ställa upp på varandra. Men hur han orkade ta med sig tvätten och åka till sina föräldrar fattar jag inte. Jag orkade knappt vända mig i sängen.
Att DESSUTOM hänga ut sin sambos, sitt barns far på nätet för hans förnedrande olyckshändelse! Det är verkligen riktigt lågt.
Ojojoj vad rediga ni är då, jag hade aldrig tagit reda på min sambos skit! Olycka eller ej, jag är inte hans morsa. Mycket annat gör man för dem man älskar men nej tack, fy så vidrigt!! Och hur många av era män hade tagit hand om eran skit då? Hur många kvinnor får ens vara sjuka för sina män medans männen beter sig som om de låg på dödsbädden av lite snuva..
Jag hade blivit arg. Jag hade inte tagit hand om det och jag hade inte sovit några nätter mer hos min man under tiden han var sjuk om man ska behöva vakna i nån annans skit. Vidrigt!!
Sen lagar jag gärna mat och pysslar om honom, springer ärenden mm men han får torka sina egna spyor å sin egna skit, han är en vuxen man.
hahahahahahahahahaha faaan