Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

Sambon bajsade ner sängen

Han är ju sjuk. Vad är det att bli sur för? När man är sjuk kanske man inte orkar höra någons gnäll? Han skäms nog redan som det är, utan att du håller på som du gör.

God has given you one face, and you make yourself another.
  • Petite Chérie
    Anonym skrev 2013-04-04 11:58:32 följande:
    Nej hon sa att han kunde tvättat dem i badkaren ist för å åkt i väg, hon ringde också för å berätta att han glömt grejer hemma. HAN blev arg och efter många om å men så blev hon arg för att han attackerat henne.
    Hon sa åt honom att tvätta. Bara det är lite mycket begärt från någon som är sjuk. Jag hade utan tvekan sagt åt min sambo att hoppa in i duschen medan jag bytte lakan. Självklart skulle jag tycka det var äckligt, jag kan knappt kolla på saker på tv om det är blod/bajs/spya, men jag skulle göra det för honom, för att jag älskar honom. Jag hade aldrig i livet sagt åt honom att tvätta på en gång.
  • Petite Chérie
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-04 12:43:25 följande:
    Precis!

Ja, om personen som är sjuk verkligen är riktigt dålig, men det var han ju inte. Förutom att han hade magsjuka så var han pigg. 
    Hur vet du det? Han kanske åkte iväg för att han inte orkade höra ditt tjat. Jag hade åkt iväg om min sambo tjatade på mig när jag var sjuk, även om jag hade 40 graders feber.
  • Petite Chérie
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-04 12:51:25 följande:
    Du vet inte skillnaden på att tjata och säga till lugnt en gång va?

Nej, är man riktigt sjuk så orkar man inte ta bilen och åka iväg. Jag har varit magsjuk själv i mitt liv och skulle aldrig kunnat sätta mig i en bil. Att åka iväg om har feber beror väl på hur medtagen man blir av febern?? Hade jag haft 40grader så hade jag inte ens tagit mig upp ur sängen. Men nu hade han ingen feber, han hade diarée och var annars pigg. 
    Du tvingade ju honom att plocka bort sängkläderna och på något sätt tvätta dom, NU NU NU. Knappast att du var helt lugn när du sa det.

Jag hade tagit mig iväg även om jag hade varit så pass medtagen, vilket jag nästan alltid är när jag har feber. Jag tänker inte stanna hemma för att lyssna på hur äcklig jag är och känna mig ovälkommen i mitt eget hem, vilket han är när du tvingar honom att stanna i sovrummet. Jag tar mig hellre ut och sätter mig på en parkbänk i närheten då.
  • Petite Chérie
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-04 13:18:50 följande:
    Du gör din egen tolkning av vad jag skriver, så ingen större idé att ens diskutera något med dig
    Och du kör på efterkonstruktion när du inte får medhåll=)
Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen