Inlägg från: EnGladPingvin |Visa alla inlägg
  • EnGladPingvin

Sambon bajsade ner sängen

Jag skulle nog bli orolig att det är något fel på honom. En frisk vuxen bajsar inte i sängen och om han sedan dessutom lägger sig i det utan att bry sig låter det som han inte mår bra.

• EnGladPingvin
    Anonym skrev 2013-04-04 11:09:19 följande:
    Gått för långt? För man inte vill vakna i nån annans bajs?
    Hon skickade inte ut honom, var han själv som valde att åka å tvätta hos son mor..
    Det enda TS sa var att hon inte vill vakna i hans bajs eller att barnet skulle göra det och att hon tyckte det var äckligt att han gick å la sig i bajset igen för så pass sjuk var han inte.

Medkänsla, det handlar väl inte om medkänsla om man har en fobi för bajs, vilket jag med har.. Det är snuskigt och vidrigt och vuxna människor ta hand om det själva å lägg inte det ansvaret på andra.. Om ni inte e så sjuka så ni inte vet vad ni heter eller är kraftigt matförgiftade.

men e man så pigg som TS sambo var då är det inte mer än rätt att han tar hand om det med.

Det var väl inte riktigt det enda hon sa. Hon krävde även att han tvättade lakanen och eftersom det inte fanns tvättid var han tvungen att åka iväg. Eller så kunde han tvätta i badkaret var ett annat förslag hon hade. Sen hade han missat att få med allt och då ringde hon och bråkade om det.

Går man och lägger sig i bajsiga lakan mår man inte bra, det säger sig självt. Istället för att börja bråka och kalla honom äcklig kan man ju försöka hjälpa och visa medkänsla för den som är sjuk. När jag läser vissa kommentarer här blir jag väldigt glad över min sambo. Han skulle gå igenom eld för mig och jag för honom. Mår den andra så dåligt att den bajsar på sig i sängen tar vi självklart hand om det även om det inte är så trevligt. Jag hade sagt åt min sambo att ta en dusch så byter jag lakan under tiden. Inte tusan hade jag blivit arg på honom för att han var sjuk. 
Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen