• MinaE

Sambon bajsade ner sängen

:D Hahaha  Jag är FÖRVÅNAD att så många känner sympati med en man som skitit på sig i sängen :) Intressant det trodde jag inte. 

Jaja man lär sig nåt nytt varje dag, idag lärde jag mig just att det finns hopp om mänskligheten och att gemene man uppenbart hyser stor empati.. ! :) 

• MinaE

Ja .. Jag har funderat på det här.. :) 

Jag måste säga ( med risk för att vara en dålig människa) .. Jag har fanimig INTE tagit upp sambons skit oavsett hur sjuk han var.. :( Ojoj jo, jag är nog taskig..

Men fan så äckligt.. Jag hade sett ner på honom på nåt vis forever kan jag känna.

Sexigt att skita på sig liksom. Ok må hända, men man skäms lite och känner sig äcklig sen tar man hand om det.
    Skulle han gå och lägga sig i det, skulle jag nog fan kasta ut han..

hahah :D Elak.. !? Jag VET! Men ja, så är det.

• MinaE
    Anonym (Maja) skrev 2013-04-04 13:30:36 följande:
    Jo för sexig är viktigt att fokusera på att vara när man är magsjuk ...
    Skäms Nä vet.. Men ändå, jag står för det, jag tycker tyvärr så..

Och i längden är det det,, och det skulle vara svårt för mig att radera tyvärr..
  • MinaE
    Anonym skrev 2013-04-04 15:24:39 följande:
    hahahahahahahahahaha faaan
    :D Hahah ja.. ! Fatta.. 
  • MinaE
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-04 21:00:08 följande:
    Och för er som undrar, så ja han är en sån där typisk man (nu generaliserar jag) som tror han är dödssjuk så fort han är lite snorig. Och förväntar sig att alla ska ställa upp hela tiden. Som tur är är han sjuk otroligt sällan.
    Han är van att mamma gör allt (och lite till) för honom. Han hade aldrig varken städat eller lagat mat innan jag träffade honom, för det var hans mamma där och gjorde åt honom.

MEN, jag är INTE hans morsa, och tänker inte serva honom, vilket han vet.  
    Jorå jag fattar precis ! Och det gör du helt rätt i :) !

Fan vaddå skiter man på sig så tar man upp det liksom :/ Om inte annat för att man BÖR känna sig aningen pinsam..
    Personligen magsjuk eller ej hade jag nog dött av skam om jag sket på mig i sängen hahahah :D Mygood hemska tanke :) ! 
  • MinaE
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-04 21:25:15 följande:
    Ja, jag är sån att även om jag är sjuk/magsjuk så är jag helt klar i huvudet och vet vad som händer. Hade det varit jag, hade jag tagit av sängkläderna direkt, och sen hoppat in i duschen. (för är det på täcket har man ju på kroppen med). Sen hade jag sköljt av/tvättat sängkläderna.

På tal om det, han har inte duschat än. (ryser)  
    Aaaaarrrggh !! SKOJA ??? snälla

Fyfan ! *ryser* jag med...

Nä, vet du vad allvarligt,, ska du bo med han :/ ?

Jag hade oxå kastat mig upp rusat till vilken jävla tvättmaskin som helst alt kastat de i värsta fall! Sen duschat som fan sen skämts i 3 år..
  • MinaE
    FridaHall skrev 2013-04-04 21:53:05 följande:
    Min sambo säger att han skulle spy och sova med hundarna.. Otrevligt tycker jag ;) Stackars mig.
    Hahahha :D Ja, jävlar det är onekligen humor :D 

Ja det skulle nog min med, själv hade jag spytt sen dödat han troligen 
  • MinaE
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-05 11:20:51 följande:
    Precis, du skrev exemplet bättre än mig. Hoppas det blev mer förståeligt nu :)

Jag har inte varit elak eller kallat honom något. Jag skrev här för att få dela mina tankar och för att sambon skulle slippa höra.

Håller med dig om att det är mycket konstigt om tjat skulle sätta mer fart på kroppen än att ligga i sin egen skit. Blä  
    Vad ? Varför skulle han inte få höra att han är ett jävla äckel..  ?

Han är ju det !

Nej nej, sluta skydda han ! Han är vuxen (?) Då ligger man inte och skiter i sängen och sen dessutom sover i det.. 
Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen