• Rajni

Vi som plussade i mars med hjälp av IVF

Hejsan! Vi har gjort Provrörsbefruktning på Carl von Linné och plussade den 24 mars. Skulle vara kul om fler som plussat vill följas åt med allt som det innebär med glädje, oro och total lycka över att ens kunnat bli gravida. Måste så klart inte vara att ni plussade just i mars, alla är välkomna Skrattande

• Svar på tråden Vi som plussade i mars med hjälp av IVF
  • kiwii

Hej hej :)hittade hit. Mår ni bra?

• kiwii
    Pumasuss skrev 2013-04-04 05:32:20 följande:
    Hej! Vi plussade 27 december efter IVF i Linköping ;)

hej grattis !!vad kul =)
    är det erat första barn?
    har ni gjort många IVF försök   

kram
  • Rajni
    Pumasuss skrev 2013-04-04 05:32:20 följande:
    Hej! Vi plussade 27 december efter IVF i Linköping ;)
    Hejsan! Grattis till plusset!
    Då har ni gått längre än mig, måste vara skönt att vara en bit på vägen. Vilken vecka är du i? 
  • Rajni
    kiwii skrev 2013-04-04 06:08:31 följande:
    Hej hej :)hittade hit. Mår ni bra?
    Trevligt! Cool
  • Pumasuss

Är i vecka 19, 20 på måndag ;) det är vårat första barn och det gick på första försöket ;) för er då? Hur många försök har ni gjort?

• kiwii

Pumasuss:Har gjort 6 Ivf försök totalt lyckades på 5e försöket med färsk försök men fick tyvärr utomkved då :(och nu så lyckades vi på 6e försöket i ett FET o hoppas den lille vill stanna!! Är en nervöst i lång väntan. Har så svår endometrios så det har vart katastrof i magen säger läkarna så är väl därför det inte har tagit sig förren nu efter operationen då dom rensade mycket.så nu ska det vara fint :) Vart har du gjort Ivf? Försökt länge innan ni fick börja med Ivf? Måste kännas jätte härligt :))

• skånejag
    Jag plussade precis oxå efter ett FET. Nästa delmål är VUL i slutet av april. Då hoppas vi på ett litet hjärta. Det här är ett syskonförsök. 
  • Rajni
    Pumasuss skrev 2013-04-04 09:13:48 följande:
    Är i vecka 19, 20 på måndag ;) det är vårat första barn och det gick på första försöket ;) för er då? Hur många försök har ni gjort?
    Detta är också vårt första IVF, men jag är bara i vecka 6 än så länge.....längtar tills efter vecka 13 då man kan andas ut lite och börja tänka på riktigt. Känns inte som att man vågar det riktigt än. 
  • Rajni
    skånejag skrev 2013-04-04 13:49:49 följande:
    Jag plussade precis oxå efter ett FET. Nästa delmål är VUL i slutet av april. Då hoppas vi på ett litet hjärta. Det här är ett syskonförsök. 
    Bra att du hittade hit Skrattande
Svar på tråden Vi som plussade i mars med hjälp av IVF