• mamman64

Pappans orätt till sin dotter!

nevermind skrev 2013-04-05 08:04:16 följande:
    Ja, finns dom som bara vill ha underhållet.
    Haha...jo underhållet blir man rik på?

Sedan har man rätt till underhåll utan att en pappa finns med i bilden... 
  • mamman64
    Anonym (suck...) skrev 2013-04-05 09:29:42 följande:

Kan du läsa? Biomamman är dum i huvudet.
    ...är hon? hur vet vi det? Från TS??
  • mamman64
    liv skrev 2013-04-05 09:45:58 följande:
    Jo. Du har skrivit att det handlar om pappans rätt till sitt barn. Vad ni vill vad ni tycker vad ni vill ha. Du har inte skrivit ett ord om vad som är bäst för barnet.
    Tack!! BRA skrivet.....
  • mamman64
    Anonym (suck...) skrev 2013-04-05 10:02:30 följande:

Ja, dum i huvudet för att hon inte hjälper sitt barn att få en relation med sin pappa. För att hon inte vill att hennes barn ska vara trygg med sin pappa, och inte ens få bo med honom och sina syskon. Hon förstör för sitt barn, då tycker jag att man är rätt dum i huvudet.

Två timmar i veckan alltså, om jag har läst rätt, sitter han i hennes lägenhet och glor. Får knappt hålla i barnet. Får barnet ha pappa med sig på BVC? Får barnet träffa och lära känna sin familj på pappans sida? 
    Men snälla nån...babyn är ju bara 2 månader....
  • mamman64
    Anonym (Bonusmamman) skrev 2013-04-05 20:32:45 följande:

Anledningen (vad vi tror) är att hon inte vill att pappan ska vara för delaktig i barnet, för att flickan inte ska skapa en stark relation till sin pappa. Mamman har tydligen växt upp med en pappa som aldrig brydde sig, och hon tror på fullaste allvar att alla pappor är lika dana, och att min sambo en dag bara kommer skita i barnet
    spekulationer...och det finns det gått om i dina påståenden. Håll dig till fakta så tror jag detta kommer att gå bra.

• mamman64

Pappan får ju träffa babyn, jag fattar inte vad TS bråkar om. Sedan är det konstigt att TS skriver här inne och inte pappan som det verkligen handlar om! TS har bara andra hands info från en kille/ man som har slängt sig i armarna på en kvinna när hans gravida flickvän gjorde slut, och de har varit tillsammans högst ca 10 månader och ändå vet TS allt om mamman till babyn....mycket underligt enligt mig.

Svar på tråden Pappans orätt till sin dotter!