• Hallonet89

Önskar tips på bra hudvårdsprodukter

Hej!

Jag har testat massa dyra krämer & rengöringsprodukter utan några större förändringar.

Så därför skulle jag vilja ha tips på bra & billiga hudvårdsprodukter för ansiktet :)

Min hud: porer, tendens till finnar, känslig samt både torr & fet :S

• Svar på tråden Önskar tips på bra hudvårdsprodukter
  • Ekosnygg

Jojobaolja skulle nog passa dig då du har blandhy. Den balanserar hudens talgproduktion. Mandelolja är en riktig bra sminkbortagare

• U never saw me

Jag har också provat massor av hudvårdsserier men har nu hittat min favorit i Maria Åkerberg (tidigare dermanord). De produkterna ger verkligen bra resultat på min aknehy som är både fet och torr på en gång.

• Indianica

Jag tycker en serie som finns på Apoteket som heter Vichy är bra. Men mot finnarna har jag en receptbelagd kräm som läkare skrivit ut, det är det enda som hjälper mig. Snart ska jag testa Differing (också receptbelagt) det ska även vara bra mot stora porer och fet hy.

• khaleesi12
    Purifying care är en superbra serie från AnneMarie börlind för dom med problemhud. Vet jättemånga som använder den serien som har blivit av med alla sina finnar. Finns att köpa bla. hos SKIN LIFE

Sen finns det en annan serie som heter NONIQUE som är väldigt prisvärd. De har superfint innehåll och passar bra till alla hudtyper och hudtillstånd. Finns att köpa hos SKIN LIFE
Svar på tråden Önskar tips på bra hudvårdsprodukter